در بسته حوادث ۷ خرداد بخوانید؛

شرور سابقه دار در زرگان اهواز دستگیر شد/آتش خودروی نیسان پیکاپ را محاصره کرد

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۷ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۷ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

شرور سابقه دار در دام قانون افتاد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: ماموران در حین گشت متوجه شدند که یک شرور سابقه دار تحت تعقیب در خیابان ۵ شهرک زرگان در یک منزل پناه گرفته است که برای دستگیری او با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند که این فرد برای فرار از دست ماموران اقدام به سپر انسانی کرده و یک خانم را سپر خود نمود و قصد داشت از این طریق از دست ماموران فرار کند.

او با بیان اینکه فرد یاد شده مسلح به یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف بوده که چندین تیر نیز به در و دیوار منزل یاد شده شلیک کرده بود و اجازه نمی‌داد کسی به او نزدیک شود، اظهار داشت: فرد شرور به هویت (م_ع) دارای سوابق متعدد شرارت، تیراندازی مجروح نمودن افراد، عرض اندام و قدرت نمایی باسلاح، ایجاد رعب و وحشت، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و حدود ۱۰ سال سابقه زندان است که سرانجام طی عملیاتی توسط ماموران پلیس دستکیر شد.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه از این فرد شرور با سابقه بیش از ۱۲۰ تیر جنگی که به طرز ماهرانه‌ای جا سازی کرده بود کشف و ضبط شد، بیان کرد: نیروی انتظامی امین مردم و در کنار مردم است و به هیچ فردی اجازه نمی‌دهد تا آرامش و آسایش آن‌ها را بر هم زند.

آتش در خودروی نیسان پیکاپ زبانه کشید

باقر مهرنما معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه امروز، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش آتش گرفتن یک دستگاه خودروی نیسان پیکاپ اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در بلوار جمهوری اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

او افزود: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است موتور خودرو دچار حریق شد که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره یک در محل، حریق بلافاصله کنترل و مهار شد و از سرایت آتش به کابین خودرو جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار