در بسته حوادث ۳ خرداد ماه بخوانید؛

پسر بچه اهوازی خانه را به آتش کشید

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۳ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۳ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

حریق به جان یک منزل مسکونی افتاد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی با تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خبر آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه عین ۲ گزارش شد.

او افزود:  با اعلام این خبر مرکز فرماندهی سازمان یک دستگاه خودرو امداد نجات و ۲ دستگاه خودروی اطفاء حریق را از ایستگاه ۲۲ به محل حادثه اعزام کرد.

 قنبری تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که سالن پذیرایی منزل دچار آتش سوزی شده است همچنین آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه عملیات اطفاء حریق را انجام و ازگسترش شعله‌های آتش جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان بازیگوشی پسر بچه هفت ساله با فندک که منجر به آتش سوزی پرده منزل و سرایت حریق به اثاثیه گزارش شده است.

کشف ۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان ماهشهر با همکاری پاسگاه انتظامی جراحی ۳ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی لوازم قاچاق شامل ۸دستگاه کولرگازی، یک هزار و ۴۲ دستگاه سشوار، ریش تراش و دستگاه‌های آرایشی، ۳ هزار و ۸۴۳ عدد لوازم خودرو و مقادیری مواد غذایی و لوازم خانگی خرد کشف شد.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر  ادامه داد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.