مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف قاچاق میلیاردی درباوی

 سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت:به منظور مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس شهرستان باوی با رصد اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند و در بازرسی ازخودرو کامیون ۸۰۰ طاقه پارچه فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک در بهبهان

سردار سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری پلیس طی عملیاتی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۴۹ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد، اظهار کرد: در این رابطه ۲ نفرقاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس، دستان غارتگران احشام در ایذه را بست

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه به وقوع یک فقره سرقت احشام در دهستان پیان اشاره کرد و گفت: بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران پاسگاه پیان با کار اطلاعاتی موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با این سرقت شناسایی وپس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی درمخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده، سارقان به سرقت ۳۳ راس احشام طی یک فقره سرقت اعتراف کردند و ۳۳ راس دام به مالباختگان مسترد شد، اظهار داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ سفید پوست از دامدران خواست مکان نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و اجازه ورود افراد ناشناس و غریبه را به محل نگهداری احشام ندهند و در صورت مشاهده تردد افراد ناشناس و مشکوک حتما با مرکزفوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.