۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۲ خرداد)

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته نشان می‌دهد که شیائومی موفق شده از نوکیا پیشی بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته جاری چند گوشی هوشمند جدید معرفی شدند و دو مورد از آن‌ها توانستند خود را به بالای فهرست پرطرفدارترین‌های ما برسانند. در فهرست هفته ۲۲، شیائومی توانسته است از نوکیا جلو زده و یکی از دستگاه‌های خود را در مقام اول بنشاند.

اکنون شیائومی ردمی 10X پرو 5G از نوکیا C5 Endi در جایگاه بالاتری قرار دارد. این دو دستگاه به ترتیب در مقام‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند.

در حالی که ردمی نوت 9S به سختی موفق شد که یک پله بالا بیاید و آخرین جایگاه سه گوشی برتر را از آن خود کند، گلکسی A51 چند جایگاه تنزل داشته و اکنون در مقام چهارم است. دیگر باید به حضور همیشگی گلکسی A51 در فهرست پرطرفدارترین‌های هفته عادت کنیم.

پرچمدار جدید سونی در حال پیدا کردن راه خود به فروشگاه‌ها است. همین مسئله برای این دستگاه جدید که Xperia 1 II نام دارد می‌تواند دلیلی برای افزایش محبوبیت باشد. اکنون این دستگاه در مقام پنجم قرار دارد.

دو گوشی ردمی نوت ۸ این فهرست را دنبال می‌کنند و نسخه پرو این خانواده در جایگاه بالاتری قرار دارد. اکنون گوشی‌های ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۸ به ترتیب در مقام‌های ششم و هفتم قرار دارند. در ادامه گوشی ریلمی ۶ پرو قرار دارد که بار دیگر به فهرست پرطرفدارترین‌ها بازگشته است.

به نظر می‌رسد که آیفون SE 2020 اپل در مقام نهم به ثبات رسیده، زیرا اکنون سه هفته است که دستگاه مذکور در چنین جایگاهی قرار دارد. در انتهای فهرست هفته جاری ردمی 10X 4G قرار دارد که توسط او ۱۰ جایگاه گوشی‌های هوشمند تکمیل می‌شود.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۵ خرداد)


گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

گوشی‌های هوشمند هفته جاری به ما نشان می‌دهند که تنها نیمی از دستگاه‌های هفته گذشته توانسته‌اند خود را به این فهرست برسانند. گوشی‌های هوشمندی که دیگر پرطرفدار نیستند شامل ویوو X50 پرو، سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس، پوکو F2 پرو، ردمی نوت ۱۰ و گلکسی S8 می‌شوند.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۲ خرداد)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۲ خرداد)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار