مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد؛

درخشش ورزشکاران استان سمنان در مسابقات بوچیا

مجتبی جانعلی از کسب دو عنوان نایب قهرمانی در رشته ورزشی بوچیا توسط ورزشکاران استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه مسابقات بوچیا با حضور ۱۶۰ ورزشکار کشور به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: در این مسابقات دو عنوان نایب قهرمانی توسط ورزشکاران سمنان کسب شد.

او با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه ورزشکاران جانباز و معلول برگزار شد، افزود: ورزشکاران از شهر‌های سمنان، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بجنورد، بیرجند، تبریز، تهران، دامغان، دزفول، رشت، زنجان، شهریار، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، مشهد، کرمانشاه، گرگان و یزد در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه ورزشکاران با ارسال فیلم‌های خود در چهار کلاس پزشکی در این مسابقات شرکت کردند، گفت: در بخش بانوان و در کلاس بی سی تو «BC ۲» سحر خزایی از شهریار در جایگاه قهرمانی قرار گرفت.

جانعلی با تأکید بر اینکه ندا غایبی از سمنان بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: ساینا صادق پور نیز از ارومیه مقام سوم را کسب کرد و این در حالی است که در بخش آقایان و در کلاس «BC ۳» محمدرضا رسولی از تهران مقام اول قهرمانی، محمدقلی تبار از سمنان مقام دوم و نایب قهرمانی و محمدمهدی جلال پور و ابوالفضل مهدی زاده از کرج مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار