کسی تمایل به ریاست در شطرنج ندارد؟

با وجود گذشت چند روز از زمان آغاز انتخابات فدراسیون شطرنج، هنوز هیچ نامزدی برای حضور در پست ریاست اعلام آمادگی نکرده است.

استقبال بی نظیر کاندیدا‌های ریاست فدراسیون شطرنج!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون شطرنج پس از پایان دوران ریاست مهرداد پهلوان زاده، به سرپرستی فرهاد نیکوخصال اداره می‌شود.

اهالی شطرنج، خصوصا بازیکنان، منتظر برگزاری انتخابات ریاست بودند، تا به نوعی خط مشی فدراسیون در ۴ سال آتی معین شود.؛ سرانجام پس از چند ماه، از نامزدهای ریاست فدراسیون دعوت شد تا برای ثبت نام، طبق شرایط اعلام شده به فدراسیون شطرنج مراجعه کنند. البته همچنان تاریخ دقیقی برای برگزاری انتخابات، اعلام نشده و تنها از داوطلبان، برای ثبت نام، دعوت شده است.

نکته‌ی قابل توجه آن است که به گفته‌ی مسئولان فدراسیون شطرنج، با گذشت چند روز از شروع ثبت نام، هنوز هیچ فردی برای ثبت نام اقدام نکرده است.

شطرنج کشورمان در سال گذشته با حواشی خاصی همراه بود، اما رشد جایگاه شطرنج ایران در دنیا و حتی افزایش تعداد بازیکنان شطرنج کشورمان، قابل چشم پوشی نیست. این روند خوب باید با مدیریت صحیح، ادامه پیدا کند و موفقیت‌های بیشتری را برای شطرنج کشورمان رقم بزند؛ اما این مهم نیازمند آن است که ریاست فدراسیون به زودی تعیین و تصمیمات لازم، اتخاذ شود.


بیشتر بخوانید:تعیین تکلیف فدراسیون شطرنج با برگزاری انتخابات



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار