توزیع ۱۰۶۰ بسته حمایتی خیران در در قالب طرح کمک و همدلی مومنانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز توزیع ۱۰۶۰ بسته حمایتی کمک‌های مومنانه خیرین دربین نیازمندان استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز توزیع ۱۰۶۰ بسته حمایتی کمک‌های مومنانه خیرین دربین نیازمندان استان خبر داد و گفت : پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فرهنگی همدلی، باهم بودن و برای هم بودن و کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر و خانواده‌هایی که شغل آن‌ها به واسطه ویروس کرونا متاثر گردیده است، جمعیت هلال احمر استان از محل کمک‌های خیرین مبلغ سه میلیاد و دویست میلیون ریال اقلام غذایی شامل برنج، روغن، کنسروجات و ... با بهترین کیفیت جهت اهداء به خانواده‌های نیازمند خریداری کرده است.

او با اعلام اینکه ارزش ریالی هر بسته حمایتی بالغ بر سه میلیون ریال است گفت : این بسته‌های حمایتی از هفته آینده در بین نیازمندان شناسایی شده در کل استان توزیع خواهد شد.

او افزود: خانوار‌های نیازمند با مددکاری صورت گرفته شناسایی شده و این کمک‌ها با رعایت حفظ کرامت، شان و منزلت این عزیزان در بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بسته بندی اقلام فوق توسط داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

او ضمن تشکر از خیرین استان گفت: این طرح با حمایت مردم و خیرین عزیز ادامه داشته و جمعیت هلال احمر به عنوان امانت دار این عزیزان اعلام میدارد که این کمک‌ها با شفاف سازی کامل به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار