امداد رسانی هلال احمر استان اصفهان به ۱۷۲ حادثه دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی ۷۷ تیم هلال احمر اصفهان به ۱۷۲ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی محمد هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۱۷۲ حادثه دیده در هفته‌ای که گذشت از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شده‌اند و حوادث جاده‌ای با داشتن ۱۲۳ حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

او با تاکید بر اینکه در طول این مدت توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت دو مورد عملیات رها سازی انجام شده است، گفت: ۲۰۹ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۷۷ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۶۷ دستگاه خودروی امدادی به امدادرسانی پرداختند.

هاشمی درباره آمار مصدومان و درمان سرپایی و انتقال به بیمارستان‌ها، تصریح کرد: طی این زمان ۵۶ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل شده و تعداد ۱۵ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص آمار حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی سوم تا دهم خرداد ماه، تاکید کرد: در این بازه زمانی تعداد ۳۶ حادثه جاده‌ای، ۱۸ حادثه شهری، هفت مورد خدمات حضوری، هفت مورد خدمات حادثه صنعتی و کارگاهی، دو مورد حادثه کوهستان و یک مورد حادثه ساحلی به وسیله نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش امدادی داده شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.