در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف محموله ۱۲ میلیاردی قاچاق در "شاهین شهر/ کشف زمین خواری ۲۲ میلیارد ریالی در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۳ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۳خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله ۱۲ میلیاردی قاچاق در "شاهین شهر

سردار "محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای شناسایی و مقابله با قاچاقچیان کالا، ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا وارز پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر با هوشمندی بالای خود حین کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان امیرکبیر یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه خودروی مذکور از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بود اظهار داشت: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودروی مذکور محموله‌ای شامل انواع لوازم یدکی خودرو و پارچه، که همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار میرحیدری با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید، یکی از موانع تحقق شعار سال را ورود قاچاق کالا به بازار داخلی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با تمام توان و ظرفیت خود آماده حمایت از تولید کنندگان داخلی است و با مقابله قاطعانه با قاچاقچیان کالا برای آنان امنیت خاطر در جهت افزایش کار و تولید را فراهم می‌کند.
 

کشف زمین خواری ۲۲ میلیارد ریالی در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از تصرف ۲۸ هزار و ۱۶۳ متر مربع زمین متعلق به منابع طبیعی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در این خصوص پرونده ویژه‌ای تشکیل و پس از انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی ۲ نفر که اقدام به این زمین خواری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش زمین‌های تصرف شده توسط زمین خواران را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۲ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان این پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ ریاحی، با اشاره به همکاری و تعامل پلیس با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در راستای کشف زمین خواری گفت: کارشناسان پلیس به صورت دقیق این موضوع را در دستور کار خود دارند و اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو و فرصت طلب به منابع طبیعی متعلق به بیت المال دست اندازی کنند.
 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در لنجان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان لنجان، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

او افزود: کارآگاهان با به دست آوردن مدارک موجود در صحنه یکی از سرقت‌ها و همچنین انجام تحقیقات علمی و تخصصی موفق شدند هویت فرد سابقه داری که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: با شناسایی هویت سارق، ماموران طی یک عملیات ویژه و ضربتی وی را در منزلش دستگیر و دربازرسی از محل نیز تعداد قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل دریل، سنگ فرز، دستگاه برش سنگ، کابل برق و ... را کشف کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان لنجان اعتراف کرد اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و این فرد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
 

کشف ۱۰ فقره سرقت باطری دکل‌های مخابراتی در "اردستان

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت باطری دکل‌های مخابراتی در شهرستان "اردستان"، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی ۲ سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی زاده اظهار داشت: سارقان پس از اینکه با مستندات پلیس روبرو شدند به ۱۰ فقره سرقت باطری‌های دکل‌های مخابراتی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

انتقال شش مصدوم حادثه واژگونی پراید در محور اردستان -نایین

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه دیروز خودروی پراید در این محور واژگون شد و شش سرنشین آن شامل یک مرد و دو بانو و سه کودک مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: با حضور به موقع ماموران اورژانس و جمعیت هلال احمر مصدومان این حادثه به مرکز درمانی شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار