مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نسل جنگ تا آخرین نفس داغدار رحلت پدر معنوی جهان اسلام است

سردار یوسفی شیخ رباط گفت: نسل جنگ تا آخرین نفس داغدار رحلت امام خمینی (ره) و پدر معنوی جهان اسلام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عباس یوسفی شیخ رباط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر در قرن کنونی است.

او بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در وصف شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند که باید یک قرن بگذرد تا ما بتوانیم شخصیت امام خمینی (ره) را بشناسیم.

سردار یوسفی شیخ رباط اظهار کرد: نسل جنگ با تار و پودشان تدابیر، فرامین و ابعاد مختلف شخصیت پیر جماران را لمس کردند و تا آخرین نفس داغ‌دار از دست دادن این نعمت بزرگ الهی و پدر معنوی جهان اسلام هستند، ضمن اینکه رسالت نسل اول و دوم انقلاب در معرفی هرچه بیشتر و بهتر شخصیت معمار بزرگ انقلاب بسیار سنگین است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: در این ایام که مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس است باید به‌صورت ویژه سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی این عارف وارسته و این رهبر بزرگ دینی و انقلابی را گرامی بداریم و فراموش نکنیم که واژه‌های دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) پیوستگی همیشگی و جاودانه دارند.

او تصریح کرد: عنایت بنیانگذار کبیر انقلاب به مردم خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست، به همین منظور باید هنرمندان متعهد و انقلابی خوزستان و البته رسانه‌ها به‌خصوص صدا و سیما و فعالین فضای مجازی در این ایام بحرانی که ویروس کرونا مانع از برگزاری مجالس و تجمعات شده است، تلاش کنند و هنرمندانه ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی و بین‌المللی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) را به زبان‌های مختلف دنیا واکاوی، تبیین و منتشر کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار