انتخاب مدیران دارای ایده و برنامه برای توسعه امور

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: بهتر است مدیرانی انتخاب شوند که برای توسعه امور مربوطه دارای ایده و برنامه باشند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ناصر کعبی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان دیروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آبادان با شهردار، با اشاره به مشکلات شهر آبادان گفت: در حال حاضر لکه‌گیری آسفالت معابر ضرورت دارد و در این خصوص تقریباً در همه نقاط شهر با مشکل مواجهیم.

او با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر دست شهردار را برای تغییر مدیران باز گذاشته‌اند منتها بهتر است مدیرانی انتخاب شوند که برای توسعه امور مربوطه دارای ایده و برنامه باشند افزود: همه ما می‌دانیم مشکلات مالی و اقتصادی، شهرداری آبادان را دچار بحران کرده و موضوع اختصاص ۳۵ درصد حق آلایندگی به سازمان محیط زیست نیز بیش از پیش شهرداری آبادان را با چالش درآمدی مواجه کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه این همه کیوسک واگذار شده اما درآمدها از محل این واگذاری‌ها بسیار کم است تصریح کرد: باید این مسئله بازنگری و قیمت‌گذاری‌ها بررسی شود؛ ما ایمان داریم سرمایه‌گذاری می‌تواند چهره شهر را تغییر دهد.

کعبی اضافه کرد: املاک شهرداری باید ارزش افزوده پیدا کند و تحقق این امر پیگیری مستمر شهردار و حمایت منطقه آزاد  اروند و جدیت نمایندگان را می‌طلبد تا همه کمک نکنند شهر پیش نمی‌رود.

او به راه‌اندازی کارخانه تولید آسفالت شهرداری آبادان اشاره کرد و گفت: این نیز خبر خوبی است اما این کارخانه فرسوده است و باید به فکر خرید کارخانه جدید باشیم، ضمن اینکه برای تأمین قیر هم باید برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم را ترتیب دهیم.

رئیس کمسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: شهردار باید قبل از هر تصمیم نهایی با اعضای شورای شهر مشورت کند و اعضای شورا را در کنار خود ببیند؛ ادغام سازمان‌ها در خرمشهر و اهواز انجام شده اما تجربه این ادغام به ضرر شهرداری است که حتما باید شهردار در این زمینه تصمیم دقیق و کارشناسانه‌ای بگیرد.

کعبی با اشاره به همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص تخصیص اعتبار برای پروژه‌های شهرداری ابراز کرد: اعتبار ویژه‌ای از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر آبادان اختصاص داده شده، نگرانی منطقه آزاد این است که در گذشته اعتبار پروژه‌های شهر آبادان را تامین کردند اما اقدام خوبی در این زمینه صورت نگرفت و پروژه‌ها به سرانجام مشخصی نرسید.

او با بیان اینکه ساکنین مناطقی مانند قسمتی از ذوالفقاری و سلیج شرقی و غربی نیازمند خدمات‌رسانی بیشتر هستند گفت: متاسفانه ساکنین این مناطق فاقد سند مالکیت هستند و مشکل صدور سند مالکیت اهالی این مناطق باید با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، استاندار خوزستان و نمایندگان مجلس بر طرف شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.