پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان نتیجه داد؛

بودجه استانی برای احداث موزه در البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز به خبر منتشره در باشگاه خبرنگاران جوان البرز مبنی بر عدم تخصیص بودجه به احداث موزه در این استان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دو روز گذشته باتوجه به جای خالی موزه در استان البرز، استفاده از بودجه‌های بازسازی برای احداث موزه و نگهداری آثار باستانی البرز در موزه‌های تهران با فریدون محمدی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت و گو کردیم.

محمدی در این گفت‌وگو تسریع احداث موزه در استان البرز را ابتدا وابسته به اختصاص بودجه استانی و پس از آن بودجه کشوری دانست.


بیشتر بخوانید: زیرخاکی‌های البرز در تهران خاک می‌خورد!/ضرورت نگاه استانی و کشوری به‌جای خالی موزه در البرز


جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان نیز در واکنش به این خبر، در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مجموعه استانداری از احداث موزه در استان البرز و اختصاص بودجه استانی به آن حمایت می‌کند.

او افزود: استاندار البرز بر جذب سرمایه از طریق صنعت گردشگری تأکید دارند و ما نیز برای تحقق این موضوع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: به‌منظور حمایت از صنعت گردشگری برای پرداخت تسهیلات به ایده‌های کامل و فنی این حوزه، آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.