پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی از سوی بیمه سلامت

رئیس نظام پزشکی و دبیر شورای هماهنگی نظام پزشکان استان همدان از پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی از سوی بیمه سلامت خبر داد.

پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی از سوی بیمه سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر علیرضا مدرکیان، رئیس نظام پزشکی و دبیر شورای هماهنگی نظام پزشکان استان همدان گفت: در ماه‌های نخست امسال پرداخت‌های خوبی که از سوی بیمه سلامت به موسسات و مراکز درمانی استان صورت پذیرفت که در عبور از بحران کرونا بسیار موثر بود.

او در جلسه‌ای که به دعوت اداره کل بیمه سلامت استان همدان در معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان برگزار شد، با تقدیر از اداره کل بیمه سلامت استان برای پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات موسسات و مراکز درمانی افزود: امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

او در خصوص برنامه نسخه نویسی الکترونیکی در استان همدان بیان کرد: جامعه پزشکی استان همدان در فرایند اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیکی همراهی لازم را خواهد داشت و هر کمکی که لازم باشد به منظور اهداف دولت و ارتقای سطح سلامت جامعه انجام خواهیم داد.

رئیس نظام پزشکی و دبیر شورای هماهنگی نظام پزشکان استان همدان تاکید کرد : باید بستر‌های لازم برای  انجام نسخه نویسی الکترونیکی فراهم شوند و سازمان‌های بیمه گر دارای یک سامانه واحد شوند.

مدرکیان تصریح کرد : قطعا در حین انجام کار و در شروع طرح نواقصی پیش خواهد آمد و  ممکن است با ازدحام بیماران در مطب‌ها، شلوغی و معطلی مردم مواجه شویم.

او با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و توجیه شهروندان در خصوص اجرای این طرح اضافه کرد : همانند هر برنامه جدید دیگری به مرور زمان مشکلات و نواقص اجرای این طرح برطرف  خواهد شد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.