ارتباط تلفن ثابت و همراه در روستا‌های اندیمشک برقرار شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از برقراری ارتباط تلفن همراه و ثابت در ۱۲ روستای شهرستان اندیمشک با ایجاد زیر ساخت لازم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان جمعیت روستا‌های بهره‌مند از زیر ساخت مخابراتی مذکور را ۱۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ارتباط تلفن همراه و ثابت در ۱۲ روستای شهرستان اندیمشک با ایجاد زیر ساخت لازم برقرار شد.

او بیان داشت: در این پروژه ۸ مرکز تلفن روستایی، ۹ سایت همراه اول و ۶ سایت ایرانسل همچنین ۱۰۲ کیلومتر شبکه زیر ساخت ایجاد شد که با بهره برداری از آن‌ها سد‌های کرخه، دز و شهر چمگلک نیز به شبکه بزرگ انتقال ارتباطات مخابراتی متصل می‌شوند.

فلاح زاده با بیان اینکه در این پروژه ۸ دستگاه کافو نوری gpon در اندیمشک و بخش الوار گرمسیری برای توسعه و افزایش کیفیت ارتباطات و همچنین ایجاد بستر واگذاری vdsl نصب شده است، بیان داشت: همچنین توسعه بستر فیبرنوری برای برای استفاده متقاضیان ftth در مرکز شهر و کوی امیر شهرستان اندیمشک نیز اجرا شد.

شرکت مخابرات خوزستان به ۵ میلیون مشترک همراه اول در ۲ استان خوزستان و لرستان خدمات رسانی می‌کند، ضمن اینکه تعداد مشترکان تلفن ثابت در استان بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار شماره دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.