نوری در تذکر پیش از دستور مطرح کرد؛

لوله‌های پلی اتیلن علت آتش سوزی پارک چیتگر/ ورود خودرو به پارک چیتگر ممنوع شود

عضو شورای شهر خواستار ممنوعیت ورود خودرو به پارک چیتگر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد با اشاره به درخواست جلسه قبل مجید فراهانی عضو دیگر شورای شهر برای بازگشایی پارک چیتگر گفت: بر این اساس، من کارشناسان کمیسیون را مامور کردم که به این محل بروند و گزارشی از وضعیت آن تهیه کنند تا مشخص شود که آیا واقعاً این پارک به روی مردم بسته است و یا مردم امکان استفاده دارند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با نمایش فیلمی که در این بازدید تهیه شده بود و نشان می‌داد که مردم در پارک حضور دارند گفت: پارک‌چیتگر پارکی نیست که تعطیل شده باشد و مردم در پارک حضور دارند و می‌بینیم که در حال دوچرخه سواری هستند.

او افزود: پس از آمدن کرونا طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا قرار شد که کلیه پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل شوند و در بازه‌ای که پارک بسته شده بود شهرداری تلاش کرد که اقدام به کاشت ۲۰۰۰ درخت در پارک چیتگر کند.

او با تاکید بر اینکه ما باید ورود خودرو به پارک‌های جنگلی را محدود کنیم و اجازه ندهیم که پارک‌ها تبدیل به پارکینگ شوند، گفت: پارک چیتگر باید به روی خودرو‌ها بسته شود و من تاکید می‌کنم که از خودرو‌های برقی استفاده کنند تا مردم اذیت نشوند.

صدر اعظم نوری با بیان اینکه از سازمان بوستان‌ها می‌خواهم ورود خودرو به پارک را ممنوع کند اظهار کرد: موضوع دیگر مربوط به آتش سوزی شب گذشته بوستان است که به خاطر سهل انگاری در وضعیت لوله‌های پلی اتیلن که در انتهای پارک بود شاهد حریق بودیم.

او با بیان اینکه بخشی از آتش سوزی عمدی بود گفت: به خاطر گرما، مسائل سیاسی و اجتماعی باید بر بوستان‌ها نظارت بیشتری کنیم تا شاهد آتش‌سوزی نباشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار