مراکز و تاسیسات گردشگری آسیب‌دیده از کرونا در چابهار تسهیلات دریافت می‌کنند

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: مراکز و تاسیسات گردشگری این منطقه که در بحران کرونا دچار آسیب شدند، تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد.

مراکز و تاسیسات گردشگری آسیب‌دیده از کرونا در چابهار تسهیلات دریافت می‌کنندعبدالحمید بلوچ‌زاده رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این تسهیلات برای جبران بخشی از خسارت های وارده ناشی از تعطیلی تاسیسات گردشگری در دوره شیوع ویروس کرونا پرداخت می شود.

او افزود: از اوایل اسفند به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان هدف گردشگری چابهار و قطع زنجیره انتقال این ویروس، تاسیسات گردشگری تعطیل شد و در این زمینه مدیران این موسسه ها در فصل سفر همکاری خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار تصریح کرد: مدیران تاسیسات گردشگری می توانند برای راهنمایی بیشتر و دریافت تسهیلات به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار در میدان ۲۲ بهمن مراجعه کنند.

بلوچ زاده اظهار داشت: مرمت، بازسازی و حفظ بناهای تاریخی از مهمترین اقدامات برای حفظ آثار تاریخی جنوبی‌ترین مناطق سیستان و بلوچستان است.

او افزود: در همین راستا مرمت حسینیه آل‌رسول(ص) و آرامگاه سید غلامرسول در چابهار مورد مرمت اضطراری قرار می‌گیرند.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه حسینیه آل رسول در بین مردم این شهر، مقرر شد از محل ردیف بودجه اضطراری چابهار نسبت به مرمت و بازسازی آن و روشنایی محوطه آرامگاه سید غلامرسول اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار