شهروندان چابهاری از مراجعه غیرضروری به بیمارستان بپرهیزند/ کرونا همچنان با قدرت در گردش است

رییس بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: هم اکنون در پیک شیوع گسترده بیماری کرونا در چابهار قرار داریم به شهروندان توصیه می‌شود از مراجعه غیر ضروری خودداری کنند.

بهروز دهقان رییس بیمارستان امام علی (ع) چابهار  رییس بیمارستان امام علی (ع) چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: هم اکنون در پیک شیوع گسترده بیماری کرونا در چابهار قرار داریم و با توجه به افزایش موارد مبتلا به بیماری کرونا، به شهروندان توصیه می‌شود، به منظور جلوگیری از ازدحام در بیمارستان که میتواند عاملی برای انتقال بیماری کرونا باشد، حتی الامکان از مراجعات غیر ضروری جدا خودداری کنند.

از مهم‌ترین علائم ویروس کرونا تب شدید، سرفه خشک، آبریزش بینی، ضعف بدنی و تنگی نفس است که فرد با مشاهده این علائم در درون بدن خود می‌تواند با مراجه به نزدیک‌ترین درمانگاه به بررسی‌های اولیه اقدام کند.

افرادی که دچار علائم خفیف بیماری هستند به جای مراجعه به بیمارستان که عامل گسترش و تشدید بیماری است، ابتدا باید به سیستم بهداشتی و مراکز ۱۶ ساعته غربالگری مراجعه کرده و سپس با توصیه پزشک به بیمارستان جهت تکمیل اقدامات درمانی مراجعه کنند.

مراجعه غیر ضروری زودهنگام می‌تواند فشار کار را بر کادر درمانی بیفزاید و هم افراد سالم به علت تجمع و ازدحام در معرض خطر ابتلا قرار دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار