واگذاری ۲ ماموریت به دانشگاه بیرجند

مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند از واگذاری ۲ استارت آپ به دانشگاه بیرجند خبر داد.

زنگویی مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند،در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: وزارت علوم ماموریت ۲ استارت آپ را به دانشگاه بیرجند سپرد.

او افزود: استارت آپ کمند که مخفف کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر است به ۱۰ دانشگاه کشور واگذار شده که دانشگاه بیرجند نیز مجری این ۲ استارت آپ معاونت امور فرهنگی دانشگاه بیرجند است.

زنگویی اظهار کرد: هدف از این استارت آپ جمع آوری ایده‌های جدید دانشجویان دختر در حال تحصیل و یا تازه فارغ التحصیل شده، آشنایی دانشجویان با مفاهیم مهارت، نوآوری و کارآفرینی، ایجاد ارتباط بین دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فناوری و صندوق‌های حمایت از کارآفرینی، ارائه محصولات دانشجویان جهت بازدید صاحبان صنایع و سایر دانشجویان، ایجاد یک فضای با نشاط و احساس کرامت به دانشجویان است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند عنوان کرد: این استارت آپ در ۳ بخش هنر و صنایع دستی، بهداشت، سلامت و ورزش و کشاورزی و دامپروری اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید: آغاز پرداخت تسهیلات به مبتکران و شرکت‌های فناورانه خراسان جنوبی


او با اشاره به استارت آپ دوم تصریح کرد: استارت آپ کارآفرینی اجتماعی (طرح دانش کار) برای تمام دانشجویان است که هدف از آن کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ایده‌های دانشجویان است.

زنگویی ادامه داد: بازه زمانی این استارت آپ تا بهمن ماه تمدید شده و زمان برگزاری آن اسفند ماه خواهد بود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند گفت: دانشجویان دانشگاه‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان می‌توانند در این استارت آپ شرکت کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.