استاندار خوزستان:

بهره برداری از طرح آبرسانی غیزانیه نزدیک است

شریعتی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و قولی که به اهالی غیزانیه داده ایم، فاز نخست پروژه آبرسانی به این بخش هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت پروژه آبرسانی غیزانیه و مشرحات گفت: با دستور رئیس جمهور به بنده، مبنی بر تسریع در روند اجرای پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه قرار است فاز یک آن ۱۰ روز زودتر از موعد مقرر ۴۵ روزه به بهره برداری برسد.

او با بیان اینکه فاز دوم این پروژه که خط انتقال آب از صفیره به نزهه است و ۶ کیلومتر طول دارد، اظهار داشت: عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد، ضمن اینکه ۸ کیلومتر از آن قبلا انجام شده و مابقی آن نیز در حال انجام است.

شریعتی با اشاره به اینکه فاز دوم طی ۴۵ روز آینده به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: بعد از پایان زمان مقرر ۴۵ روزه، همه بخش غیزانیه از نعمت آب بهره‌مند خواهد شد و علاوه بر روستا‌هایی که از رامهرمز آب می‌گیرند، مشکل آب روستای سودان که نیاز به یک کیلومتر لوله کشی دارند طی مدت مذکور رفع می‌شود.

استاندار خوزستان با اشاره به محاسبات و طراحی صورت گرفته، بیان کرد: امیدواریم با شبکه آبرسانی جدید برای ۲۰ سال آینده این بخش مشکلی در بحث آب نداشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار