سوگواری مردم فراهان و زرندیه برای امام روح الله

مردم شهرستان زرندیه و فراهان در آستانه رحلت امام روح الله مراسم سوگواری برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه از امامزاده سید منصور (ع) شهر مامونیه تا مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر مامونیه را پیاده روی و عزاداری کردند.

نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان زرندیه همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر مامونیه را عطر افشانی و گلباران کردند.

مراسم رحلت امام خمینی (ره) در فراهان

همچنین مراسم سی و یکمین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با رعایت پروتکل بهداشتی در مسجد جامع فرمهین برگزار شد.

حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در این مراسم با اشاره به رمز محبوبیت امام خمینی (ره) در جهان گفت: تمامی فعالیت‌های امام خمینی (ره) بر مبنای اسلام و برای جلب رضایت خداوند متعال بود و همین الهی بودن باعث شد تا ایشان به خوبی در دل و قلب مردم جا گرفته و تحول بزرگی با عنوان انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی برسد.

حجت الاسلام فیض کرمیان افزود: ایمان و عمل صالح دو شاخصه مهم شخصیتی امام (ره) وی را محبوب مردم جهان کرد و ایمان و اعتقادات راسخ معمار کبیر انقلاب اسلامی سبب ایستادگی ایشان در مقابله با استکبار شد و اینک ما باید از آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام (ره) پاسداری کنیم.

امام جمعه فرمهین با بیان اینکه امام خمینی (ره) باید به عنوان دکترین الگو و چراغ راه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد بیان کرد: سردار سلیمانی شاگرد مکتب امام (ره) هم با همین خصلت در قلب مردم دنیا ماندگار شد و مراسم تشییع پیکر او یادآور تشییع پیکر امام (ره) بود.

او با اشاره به خلوص نیت شهید حاج قاسم سلیمانی در خدمت به خلق اظهار کرد: مسئولان با پیروی از سیره امام خمینی (ره) باید عمر خود را برای ماندگاری در بین ذهن و قلب مردم هزینه کنند و محبوبیت سردار سلیمانی هم نتیجه خدمت صادقانه ایشان است.

حجت الاسلام فیض کرمیان اداممه داد: مسئولان باید از تجملات و تشریفات به دور باشند و اگر از مردم فاصله بگیرند، همان دستی که آن‌ها را به بالا کشید، همان دست او را کنار می‌زند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.