رامهرمز به مرحله نهایی پویش سراسری با کتاب درخانه راه یافت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: رامهرمز با ۱۳ فیلم معرفی کتاب به مرحله نهایی پویش سراسری با کتاب درخانه راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: در طرح پویش با کتاب در خانه، که از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شد، ۱۳ نفر از شهرستان رامهرمز به مرحله نهایی راه یافتند.

او افزود: اعضای باشگاه‌های کتابخوانی رامهرمز در این پویش شرکت کردند که سهم باشگاه‌های کتابخوانی تشکوه و کاکایوسف به مربیگری لیلا مرادیان، باشگاه کتابخوانی دژگلی روستای دوکوهک به مربیگری خدیجه احمدی و باشگاه کتابخوانی شهید مریم حسین نژادیان به مربیگری عالیه ممبنی از دیگر باشگاه‌ها بیشتر بود.

باغ شیرین ادامه داد: هیئت داوران این پویش پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره از میان  یک هزار و  ۳۸ اثر ارسالی، ٢٠٠ اثر را که حاوی خلاقیت در اجرا، ارائه الگوی مناسب ترویج کتابخوانی، جذابیت شنیداری و دیداری، حفظ زمان بندی مناسب و توجه به گسترش بهداشت فردی و اجتماعی است انتخاب کردند که سهم رامهرمز ۱۳ اثر بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: اسما سرکاکی، مهرانه نصیری و ستایش کوهی نژاد از  باشگاه کتابخوانی تشکوه، ترنم علی پور از باشگاه کتابخوانی باغ قصه، روژان مرادی از باشگاه کتابخوانی مهر و ماه، مریم بهبهانی از باشگاه کتابخوانی گل یاس، ریحانه بیگدلی و رها بیگدلی از باشگاه کتابخوانی ده لقمه قصه، فرخنده بهمن پور، رضوان اعتمادی، یاسمن نوذری و آنیتا موسوی از باشگاه کتابخوانی شهید مریم حسین نژادیان و فاطمه طلوعی پور از باشگاه کتابخوانی دژگلی روستای دوکوهک، ۱۳ نفری هستند که آثارشان به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.