‍ موانع سر راه تحقق طرح‌های مهم استان را بر می‌داریم

جلسه بررسی وضعیت طرح گرمسیری به ریاست دکتر حاتمی معاون استاندار و به منظور رصد آخرین اقدامات انجام شده در این طرح برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حاتمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: طرح گرمسیری، منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و ایجاد نخلستان بزرگ غرب کشور سه طرح مهم و استراتژیک غرب استان است که تحقق و به بهره برداری رسیدن آن‌ها می‌تواند ضمن ایجاد تحول اساسی در مثلث سرپل زهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، کل استان را دچار تحول محسوس در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، گردشگری، دامپروری و تجارت مرزی کند.

او گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که موانع سر راه تحقق این طرح‌ها با پیگیری، همدلی و همراهی برداشته شوند تا به زودی شاهد استفاده از مزایای این طرح‌ها باشیم.

او با بیان اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در بازارچه‌های مرزی استان روند مطلوبی دارد افزود: طرح جامع گمرک پرویزخان در صورت اتمام و به بهره برداری رسیدن می‌تواند مهمترین و بیشترین تسریع را در زمینه تجارت‌های مرزی و صادرات و واردات کالا و تردد مسافر ایجاد کند.

حاتمی در پایان با اشاره به اینکه درخواست‌های زیادی جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی داریم گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها، زمینه جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین را فراهم‌می‌کنیم که با انجام این کار شاهد رشد فزاینده اقتصادی در این منطقه و کل استان خواهیم بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار