پیام مدیر آموزش و پرورش باغملک به مناسبت سالروز قیام ۱۵خرداد

مدیر آموزش و پرورش باغملک طی پیامی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک طی پیامی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه‌های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در دلبستگی به آن رهبر فرزانه است.

اگر امروز ملت‌های مستضعف و آزاده و مستقل دست یاری به سوی انقلاب اسلامی دراز می‌کنند، اگر هیچ معادله‌ای بدون حضور و تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه نوشته نمی‌شود؛ بی گمان این موفقیت‌ها ناشی از دم مسیحایی امام روح الله است.

بار دیگر ما در سالروز رحلت پیر فرزانه و ناجی ملت و مردم ایران از کفر و ظلمت و طاغوت امام خمینی (ره) به سوگ می‌نشینیم و با آرمان هایش بیعت می‌کنیم و از پیشگاه خداوند متعال خواستار اجر عظیم و شادی روح آن عزیز بزرگوار و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و سنگر سازان جبهه‌های حق علیه باطل هستیم.

امید است همه مامعلمان و دانش آموزان با اخذ هرچه بیشتر فرامین الهی و بکارگیری دقیق‌تر آن‌ها در زندگی فردی و اجتماعی و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری پیام بزرگان دین را به دیده منت نهیم و کافران را بیش از گذشته مایوس و شکست خورده نماییم.

انتهای پیام/م


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.