بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان‌های محروم نیازمند تدبیر ویژه است

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: ستاد مبارزه با کرونا استان آذربایجان‌شرقی برای بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان‌های محروم تدبیر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم  با بیان اینکه کمبود‌های امکانات و اقلام ضروری پیشگیری از شیوع کرونا در برخی از روستا‌ها و شهرستان‌های استان آذربایجان کاملاً محسوس است، اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا استان آذربایجان‌شرقی برای بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان‌های محروم تدبیر کند.

او با اشاره به افزایش نگران‌کننده موارد ابتلا به کرونا در استان آذربایجان‌شرقی، گفت: مردم و مسوولان استان آذربایجان همواره تلاش کرده‌اند تا این استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، رفع بیکاری، رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی پیشگام باشد. اما متاسفانه در رابطه با بحث مبارزه با ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شدیم به نحوی که امروز طبق آمار وزارت بهداشت و درمان استان آذربایجان‌شرقی در وضعیت هشدار کرونا قرار گرفته است.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم ضمن اعلام آمادگی نمایندگان استان آذربایجان برای همکاری با استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تامین تمام ملزومات و امکانات مبارزه با کرونا متذکر شد: تلاش خود را می‌کنیم تا تمام امکانات و ملزومات مبارزه با کرونا را برای استان فراهم کنیم تا درخصوص مبارزه با کرونا هم موفق و الگو باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان آذربایجان به لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی در وضعیت خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد:، اما کمبود‌های امکانات و اقلام ضروری پیشگیری از شیوع کرونا در روستا‌ها و شهرستان‌های استان کاملاً محسوس است، بر همین اساس از مسوولان ستاد مبارزه با کرونا در خواست داریم تا برای بهبود وضعیت بهداشتی در شهرستان‌های محروم استان آذربایجان تدبیری بیاندیشند.

او در پایان ضمن تشکر از اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا استان آذربایجان یادآور شد: از فداکاری‌ها و ایثار کادر درمانی و بهداشتی، پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.