نجات دو بانوی گرفتار در کوه های صاحب الزمان کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان گفت: امروز ۲ نفر از بانوان که در کوه های مسجد صاحب الزمان گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: در ساعت ۲۰ و ۳ دقیقه امروز شانزدهم خرداد ماه از یک مورد امداد و نجات کوهستان آگاه شدیم.

او افزود: دو خانم که برای کوهنوردی به کوه‌های مسجد صاحب الزمان (عج) عزیمت کرده بودند به علت خارج شدن از مسیر اصلی و  آشنایی نداشتن به کوهنوردی، قادر به ادامه مسیر نبودند.

 میرزایی بیان کرد: این افراد بعد از اینکه متوجه می شوند قادر به ادامه مسیر نیستند با اقدام درست و بجا با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از آتش نشانان درخواست کمک کردند. 

 او تصریح کرد: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و امدادگران هلال احمر در کمال دقت و تخصص اقدام به نجات این دو بانو کرده و در کمال سلامت آن‌ها را به پایین منتقل کردند. 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از شهروندان خواست در طی کوهپیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند، همراه با یک نفر آشنا به کوهنوردی  اقدام و در صورت گمراه شدن از مسیر با شماره تلفن‌های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری کنند. 

 انتهای پیام/ م 

 

برچسب ها: آتش نشانی ، نجات جان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار