تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در سرعین برای حضور در لیگ یک آماده می‌شود

مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: تمرینات گروهی این تیم از اواسط هفته آینده در شهر سرعین برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،یحیی بهاری مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: با پشت سر گذاشتن آزمایش‌های مربوط به بیماری کرونا توسط بازیکنان و اعضای کادرفنی و دریافت نتایج آن، تمرین‌های تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، مشکلی برای همراهی هیچ‌یک از بازیکنان در اردوی آمادگی و دیدار‌های لیگ یک وجود ندارد.

مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه افزود: تمرینات گروهی این تیم از اواسط هفته آینده در شهر سرعین برگزار خواهدشد تا زمینه آمادگی کامل تیم در ادامه فصل برای بازیکنان فراهم شود.

بهاری گفت: تمام تلاش بازیکنان، کادر فنی و مجموعه تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، کسب نتایج مناسب و جواز صعود به لیگ برتر فصل آینده است که امیدواریم در این خصوص مسووولان استانی و شهرستانی با فراهم کردن زیرساخت‌ها و حمایت از تیم، ما را یاری کنند.

تشکیل تیم دوم ۹۰ ارومیه

مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه از تشکیل تیم دوم ۹۰ ارومیه نیز خبرداد و بیان کرد: نادر آقازاده مربی جوان و بومی با همراهی فرزاد بدرقه و ابراهیم خداداد به عنوان کمک مربی، علیرضا محمدی به‌عنوان مربی دروازه‌بانان و هادی رضاپور به عنوان آنالیزور در این تیم حضور دارند تا پشتوانه‌سازی برای تیم اصلی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.