تداوم اعتراض آمریکایی‌ها به نژادپرستی/ پایتخت آمریکا امروز صحنه تظاهراتی بی‌سابقه خواهد بود

مردم آمریکا برای یازدهمین شب متوالی به اعتراضات خود بر ضد نژادپرستی در این کشور ادامه دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویر ویدئویی از مرگ جورج فلوید، سیاه‌پوست آمریکایی، به دست پلیس آمریکا موجی از اعتراض را در این کشور برانگیخته است. این تصاویر نشان می‌دهد که جورج فلوید در نتیجه رفتار خشونت‌بار پلیس جان خود را از دست می‌دهد. او پیش از مرگ از مامور پلیس که زانویش را روی گردن او فشار می‌داد، خواسته بود که به او اجازه تنفس بدهد.

در حالی که در اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا در برخی نقاط این کشور، پلیس برخوردی خشن با معترضان داشته است، مردم آمریکا برای یازدهمین شب متوالی به اعتراضات خود بر ضد نژادپرستی در این کشور ادامه دادند.

امروز همچنین پایتخت آمریکا برای برگزاری تظاهرات بی سابقه در اعتراض به قتل فلوید آماده می‌شود.

آخرین اخبار درباره اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا را در اینجا بخوانید:

فیلم برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با پیرمرد ۷۰ ساله

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در نیویورک اعلام کرد شماری از افراد پلیس در شهر «بوفالو» واقع در ایالت مینه سوتا در اعتراض به خشونت پلیس در برخورد با پیرمردی ۷۵ ساله، از سمت خود استعفا داده اند.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نیز گزارش داد در تظاهرات مردم شهر بوفالو در ایالت نیویورک آمریکا در اعتراضات سراسری در ایالات متحده، نیرو‌های پلیس یک پیرمرد ۷۵ ساله را که در تظاهرات شرکت داشت هُل دادند و او را به زمین انداختند.

پس از گذشت دوروز، ساعتی پیش اعلام شد این افسران متهم شده و به دادگاه احضار شده اند. این دو افسر پلیس به ضرب و جرح از نوع درجه دو متهم شده اند.

۳ سال پیش
بلژیک هم با تظاهرات آمریکا هم‌صدا شد

سخنگوی شهرداری بلژیک امروز و پس از گفت‌وگو با مقامات این کشور اعلام کرد شهروندان بلژیک مجاز هستند روز یک‌شنبه بعدازظهر حدود دو ساعت مقابل کاخ دادگستری تجمعی برای اعتراض به نژادپرستی و قتل وحشیانه «جورج فلوید» داشته باشند.

بنابراین فردا (یکشنبه) تظاهراتی از سوی جنبشی با نام «جان سیاه‌پوستان مهم است» (BLM) در بروکسل شکل می‌گیرد، اما مقامات این کشور تاکید بر ایستا بودن این تظاهرات داشته و گفتند به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا این اعتراض به شکل راهپیمایی نخواهد بود و درحالت تجمعی ایستا برگزار خواهد شد.

۳ سال پیش
سناتور آمریکایی از استقرار گارد ملی در واشنگتن حمایت کرد

در بحبوحه تظاهرات سراسری در ایالات متحده در اعتراض به نژادپرستی پلیس این کشور، سناتور لیندسی گراهام اعلام کرد استقرار بیش از ۵ هزار نفر از نیرو‌های گارد ملی در واشنگتن باعث افتخار است.

سناتور‌ جمهوری‌خواه آمریکایی در توییتی نوشت: «بیش از ۵ هزار گارد ملی از سراسر آمریکا برای حفاظت از کنگره، خانه و کاشانه خود را ترک کرده‌اند. خدا خیرشان بدهد.(!) آن‌ها مایه افتخارند.»

۳ سال پیش
اعتراضات ضد نژادپرستی در انگلیس

امروز شنبه گروهی از مردم شهر لندن انگلیس به نشانه اعتراض علیه بی‌رحمی‌ها و تبعیض‌های نژادی در آمریکا که منجر به قتل «جورج فلوید» شد در خیابان‌های این شهر تجمع کردند.

۳ سال پیش
برخورد وحشیانه پلیس فیلادلفیا با معترضان

در ادامه جنبش ضد نژادپرستی در آمریکا، پلیس فیلادلفیا با معترضان به طرز وحشیانه‌ای برخورد کرد و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد.

۳ سال پیش
تظاهرات ضد نژادپرستی در جهان در محکومیت قتل «جورج فلوید»

استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، هلند، لیتوانی، تونس و مکزیک به صحنه اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی و بدرفتاری پلیس آمریکا با رنگین‌پوستان تبدیل شده است.

۳ سال پیش

گروه ناشناس انونیم سیتوآیان (Anonyme Citoyen) که اخبار سیاسی و جنبش‌های اجتماعی در سراسر جهان را پوشش می‌دهد، در صفحه رسمی خود در توئیتر از تظاهرات مردم نروژ در اعتراض به نژادپرستی و خشونت‌های پلیس ویدئویی منتشر کرد.

مردم شهر اسلو‏، پایتخت نروژ برای اعلام همبستگی با معترضان آمریکایی تظاهراتی گسترده برپا کردند.

۳ سال پیش
بازداشت ده‌ها نفر در نیویورک

در ادامه اعتراضات سراسری در آمریکا به قتل فجیع جرج فلوید سیاهپوست بدست پلیس آمریکا، جمعه شب ده‌ها تن از فعالان جنبش «جان سیاهپوستان اهمیت دارد» (BLM) در منهتن نیویورک بازداشت شدند.

۳ سال پیش
تظاهرات فرانسوی‌ها در اعلام همبستگی با معترضان آمریکایی به خشونت کشیده شد

تظاهرات فرانسویها در اعتراض به نژادپرستی و اظهارات نژادپرستانه پلیس شهر‏ روآن به خشونت کشیده شد. این تظاهرات در اعلام همبستگی با معترضان آمریکایی و در اعتراض به نژادپرستیکه روز گذشته به صورت مسالمت آمیز برگزار شد‏، پس از مداخله پلیس به خشونت کشیده شد.

۳ سال پیش
تظاهرات مردم استرالیا در همبستگی با آمریکایی‌ها

هزاران نفر از مردم استرالیا با نادیده گرفتن محدودیت‌های کرونایی و هشدار پلیس، امروز به نشانه همبستگی و اعلام حمایت از تظاهرکنندگان آمریکایی در اعتراض به مرگ یک سیاهپوست به دست پلیس آمریکا در هنگام بازداشت، تظاهرات کردند.

۳ سال پیش

قاضی شهر دنوِر در آمریکا اعلام کرد به پلیس دنوِر دستور داده شد به کارگیری گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی و دیگر موارد علیه معترضان را متوقف کند.

۳ سال پیش

راجر گودل، رئیس لیگ ملی فوتبال آمریکا، روز جمعه از اینکه به خواسته بازیکنان این لیگ که پیشتر از این نهاد خواسته بودند نژادپرستی را محکوم کند و از اعتراضات اخیر آمریکا پس از مرگ جرج فلوید حمایت کند، توجهی نکرده بود عذرخواهی کرد.

 
۳ سال پیش
ادای احترام خلبانی در کانادا به فلوید

یک خلبان در کانادا با اجرای طرح پرواز به شکل یک مشت، به جورج فلوید ادای احترام کرد.

تداوم اعتراض آمریکایی‌ها به نژادپرستی/

 
۳ سال پیش
انتقاد ترامپ از شهردار واشنگتن
دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: موریل باورز، شهردار واشنگتن، ناکارآمد است و صلاحیت اداره شهر مهمی مانند واشنگتن را ندارد. اگر مداخله بزرگان گارد ملی نبود، باورز نیز بهتر از همتای خود در ایالت مینیاپولیس عمل نمی‌کرد.
 
شهردار واشنگتن پیش از این در اقدامی علیه نژادپرستی،  یکی از خیابان‌های نزدیک کاخ سفید را «زندگی سیاه پوستان مهم است» نامگذاری کرد.
۳ سال پیش

تحقیقات در خصوص حادثه حمله دو نیروی پلیس به یک مرد سالخورده در جریان اعتراضات شهر بوفالو در ایالت نیویورک ادامه دارد. اندرو کومو، فرماندار این ایالت، خواستار اکتفا نکردن به بازداشت این دو پلیس و برکناری آن‌ها شد.

کومو در یک نشست خبری گفت این مرد سالخورده که در اعتراضات حضور داشته تهدیدی برای پلیس نبوده است تا به این شیوه زشت و غیر قابل توجیه با او برخورد شود. وی افزود تلفنی با این پیرمرد سخن گفته و او خوشبختانه در قید حیات است.

۳ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
رفتار ما در قبال اعتراضات امریکا رفتار انسانی است و تنها ناراحتی خودمان را اعلام می کنیم چطور کاری نداشته باشیم وقتی می بینیم که افرادی تنها به خاطر تفاوت رنگ پوستشان کشته می شوند مگر رنگ پوست متفاوت داشتن جرم است مگر رنگ پوست دست خود ادم است اما اگر اعتراضی در ایران صورت بپذیرد رفتار امریکا و کشورهای اروپایی و منافقین جیره خوار انها رفتار ناجوانمردانه و بزرگنمایی و تخریب است رفتار انها سیاسی است نه اخلاقی . منافقین اگر راست می گویند از اعتراضات داخلی امریکا هم انتقاد کنند به جای اینکه توجیه کنند البته این موضوع نباید ما را از حل کردن مشکلات داخلی منحرف کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
رسانه !!! جون ... اون ور دنیا رو ولش ... به درد دل ملت این ور دنیا برس .. آصلا همه بد ... خوبه؟ بابا شما که خوبید .. گلید ... ماهید... به فکر مردم باشید.. دلار بالای 17000 تومان یورو بالای 19000 تومان لبنیات 45 درصد حبوبات 45 درصد ...
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
محمداگراون ور دنیا رو ولش!!!
دلار بالای 17000 تومان یورو بالای 19000 تومان رو هم ولش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
برخی از مشکلات داخلی ایران مربوط به تحریمهای امریکا است انها حتی دارو و مواد غذایی را تحریم می کنند این اتفاقات در امریکا و اروپا نتیجه مجازات الهی است البته فساد اقتصادی هم در ایران وجود دارد که باید حل شوند
Germany
ناشناس
۰۲:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
به عنوان یک افغان که سالها در ایران زندگی کردام ، می گویم که نژادپرستی در ایران به مراتب بیشتر از آمریکا است، برای ایران افغان ها اصلاً انسان محسوب نمی‌شوند،هزاران افغان در طول این سالها در ایران شکنجه و بقتل رسیده‌اند و هیچ حقوق انسانی ندارند ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
بر عکس حرف شما صادق است افغان ها در ایران خیلی خوب زندگی می کنند شغل دارند و پول در می اورند و باعث بیکاری بیشتر ایرانیها می شوند ولی وقتی به کشور خودشان برگردند اقدام به اتهام زنی می کنند و ناشکری می کنند البته برخی از انها جرمهایی را هم مرتکب می شوند و مجازات می شوند و اسم ان را شکنجه و قتل می گذارند به جای انکه اسمش را مجازات یا قصاص بگذارند برخی شبکه های افغانی کارشان اتهام زنی و فعالیت علیه امنیت کشور شده است و افغانستان انبار صادرات مواد مخدر به ایران شده است البته افراد خوب افغانی هم وجود دارند اما برخیها هم اعمال مجرمانه انجام می دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
اخه ما اول شکور خودمونو درست کنیم بعد بچسبیم به امریکا چیاکر دارین به اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
در ایران اگر اعتراضی شود مردم ارام به خیابانها می ایند و خواسته های بر حق خودشان را بیان می کنند مثلا به گرانی و بیکاری اعتراض می کنند و کمتر کسی است که اعتراضش به خشونت کشیده شود و اخر کار هم این است که چند نفر دستگیر شوند و کمتر کسی دچار اسیب می شود افرادی هم وجود دارند که توسط نفوذیها سازمان دهی شده اند که اعتراض را به خشونت بکشند و چند نفر پلیس را هم شهید می کنند و پلیس وقتی. رفتارش جدی می شود که افرادی مسلح به انها حمله کنند این وضعیت پلیس ایران است اما در امریکا پلیسی را می بینیم که تظاهرات ارام مردم را مورد حمله قرار می دهد انگار هدفش کشتن است نه ایجاد نظم در جامعه و همچنین پلیسی را می بینیم که عمدا انسان می کشد و با دادگاههایی روبرو هستیم که تبعیض نژادی را اجرا می کنند و دولتی که از نژاد پرستی حمایت می کند و شبکه های منافقین را می بینیم که خشونت و ناعدالتی و ناکارامدی حکومت امریکا را توجیه می کنند در حالی که اینها اعتراضات داخلی ایران را بزرگنمایی می کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
ای وااای
Germany
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خواهر مرحوم جورج فلوید گفت :
من از خون برادرم گذشتم امیدوارم صداوسیمای ایران هم از خونه به ناحق ریخته برادر شهیدم بگذرد و یک لحظه هم به بدبختی های مردم ایران بپردازد!
Germany
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آمریکا رو به افول هست
واسه همین فقر بالا رفته
دلار هم ۲۰ هزار تومن هست !
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
لابد می‌خواین بچه رو به مادر کودک آزار مشهدی تحویل بدین، دست مادره رو خب برین ببوسین که کتک میزنه، بچه رو تا آخر عمرش روانی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۱۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
چراسلبیریتیها درموردتحولات امریکاچیزی نمیگن حالااگه توایران خدانکنه اتفاقی بیفته خودشون میکشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
حداقل اینا اینترنت قطع نکردن :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
واقعا سخته نت قطع بشه چه طرز تفکری واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا نت این بنده خدا راقطع نکنید ولی زانوتونو بذارید رو گردنش والااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
اونا مسیح علینژاد بی بی سی گروه منافقین آمدنیوز و... ندارن براشون روش آشوب آموزش بده
تو ایران با اینکه منافقین از خواسته های مردم استفاده سوء کردند ولی هیچ جا حکومت نظامی اعلام نشد تو ایران چشم خبرنگار در نیاوردن پلیس ایران پیر نرد هل نداد تو ایران تو روزهای اول پلیس با شلیک مستقیم شهید شد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۰۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
الان برا آمریکا خیلی لاپوشانی کردی ،دستت درد نکنه فردا گرین کارت می‌فرستند برات ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
تو این پاسخ ها چقدر افراد خود فروخته با عنوان ناشناس زیاد دیده میشن شماها از همه بیشتر شناخته شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
انها دارند مردمشان را عمدی می کشند تو خوشحال قطع نشدن اینترنت در امریکا هستی بهتر بود اینترنت را قطع می کردند ولی عدالت را برقرار می کردند و قاتل جورج فلوید را می کشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
همین تظاهرات نشان شکست دموکراسی دروغین غربی و نظام غرب است.
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
دموکراسی و شکست ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
تو این پاسخ ها میشه فهمید چقدر افرادی که مغزشونو خاموش کردن زیاده تو این مملکت یا شماها تو رفاهید یا ایرانی نیستید یا کلا شل کردین .اگر آمریکا الان صحنه تظاهرات شده واسه اینه که مردمش درد هموطن و همنوعشونو میفهمن و دوران گاوچرونیو خاتمه دادن و امثال شما اونجا منقرض شده .هموطن کرمانشاهیت بعده سه سال هنوز خونه نداره.. اگر مسلمون نیستید آزاده باشید
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
رژیم آمریکا به پایان خط رسیده و نفسهای غخر خود را میکشد.این رژیم توسط خود مردمش نابود خواهد شد.
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آمریکا رژیم نداره بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
کجارو میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
اشتباه بهت امتیاز دادم میخواستم منفی بدم راستی حقوق یک کارگر چند تا دلار میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۲:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
چرا منفی میدید دوست دارید آمریکا باشه
Germany
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
فکر میکنید درایران تبعیض نژادی نیست؟
ژنهای خوب چی؟
دارندگان سهمیه های مختلف چی؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
احسنت،گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
والله
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۲۱:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
دوست من با سهمیه جانبازی خدمت معاف شدش
ارشد هم با سهمیه قبول شدش الان داره در فرمانداری یه استان دیگه سال اول خدمتش ماهی 4 و نیم میگیره.
نوش جونش ولی ماها که سهمیه نداریم باید بمیریم؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
کاش همانطور که مظلومیت سیاهان را که به فروشگاهها حمله میکنند اموال را غارت میکنند ومظلومیت آنها را نشان می دهیدکه فکر می کنید دارن اعتراض میکنندمظلومیت خانم آسیه پناهی را که خانه اش توسط شهرداری ویران شد وباعث مرگ او شد را نیز هم نشان میدادید.این سیاست یک بام ودوهوای شما چیزی جز فریب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
Yjc این خبر رو پوشش داد شما ندیدی (یا دوست نداشتی ببینی )
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
تظاهرات در غرب بیشتر نمایشی و از پیش شکست خوردست چون عزم جدی برای تظاهرات ندارن و صرفابراشون بازی و زنگ تفریح حساب میشه و از اون طرف هم یک پلیس وحشی دارن که قدرتش کم از یه ارتش نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
تحقیقات در خصوص حادثه حمله دو نیروی پلیس به یک مرد سالخورده در جریان اعتراضات شهر بوفالو در ایالت نیویورک ادامه دارد. اندرو کومو، فرماندار این ایالت، خواستار اکتفا نکردن به بازداشت این دو پلیس و برکناری آن‌ها شد.
فیلم این صحنه را دیدم لطفا شماها هم منتشر کنید تا برخورد خشونت بار پلیس حتی با سفید پوست پیرمرد هم دیده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
پیرمردها به پلیس حمله کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
پیرمرد 70 ساله توان حمله به پلیس را ندارد پلیس وحشی امریکا برای کتک زدن و کشتن دنبال بهانه است چون دولت و دادگاههای امریکا در هر حال طرف انها است همچنین پیرمردها را ادم حساب نمی کنند همان طور که در درمان کرونا اولویت با جوانها بود و پیرمردها را رها می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
حداقل تو آمریکا از تظاهرات و این آتش یک گلستانی در میاد قانونی برای حمایت از مظلوم اما تو ایران چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آمریکایی ها فریاد میزنن ۴۰۰ ساله زیر فشار و نا عدالتی هستن حالا اونجا شد کشور اجرای قانون؟!تورو خدا نخندونمون
ایران همون کشوریه که مردمش به هرکی رای دادن اومد سرکار ولی آمریکا با کالج الکترال دستهای پشت پرده هرکی رو میخوان میارن سرکار مثل ترامپ که آرای مردمیش چند میلیون از کلیتون کم بود!دلت خوشه لازم نیست هرچی به زهنت میرسه رو بنویسی
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۴:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
با زبان راحت بگویید دیگر.
یعنی اگر آمریکا ، همه ی ظالمین جهان ، فرهنگ پوچ غرب و ... همه نابود شوند ، باز هم آنها همه خوبند و جمهوری اسلامی سراسر بدی و بی عدالتی. برادر یا خواهر آمریکا در فساد های اخلاقی و غیره همانند همین موضوع فرو رفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
کو???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
اگه درست میشد چرا ده ها ساله که اعتراض میکنن ؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
درسته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
اقای ناشناس ای درسا رو کجا خوندی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
همانطور که جلیقه زرد های فرانسه هیچ غلطی نکردن این کله سیاه ها هم هیج غلطی نمیکنن شما هم بهتر به فکر اداره ی کشور خودتون باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
دلتون چقدر برای آمریکایی های سفید پوست ، همان متمدن های متفکر می سوزه. شما چقدر دل نازکید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
حرف هاتون نژاد پرستانه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آمریکابه زباله دان تاریخ خواهدرفت بزودی ای غربگدایان روسیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
خدا بخواد یه اتفاق بیفته میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
سیاه پوستان مگر گوسفند هستند که به انها گله سیاه می گویی ایا دوست داری کسی به تو توهین کند اینها هم انسان هستند نمی توان نسبت به حال انسانها بی تفاوت بود هر کجای دنیا نیز باشند البته نباید نسبت به حال مردم ایران هم , دولتمان غافل باشد و به معیشت مخصوصا فقرا رسیدگی کرد .
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی شاه
۱۱:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
شما که سرتا پا گناهکار و مجرم هستید حالا در مورد کشوری که کاملا دموکراسی داره حرف میزنید واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۰۹:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مردم خودتون از فقر عاجز شدن و شما دنبال چی میگردین؟ نون نداریم بخوریم و بعد آمریکا رو مسخره میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
این مسخره کردن نیست یکم چششششششششششششششاتو بیشتر باز کن و فکرتو شاید بفهمی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
میگی امریکارو بجای تمسخر تمجید کنیم؟!!!!!
دنیا در حال واکنش به این موضوعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام خودتو به کمیته امداد معرفی کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
مشخصه که دردت چیه. وگرنه همه ما مشکل نون داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
دیدم چقدر از فقر عاجزید که توی قرنطینه یک میلیون یک میلیون میرید شمال خخخخیییلللللیییییی عاجزید خخخخیبییلللللیییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
به شما قول میدهم اگر همین نگاه را حفظ کنید ، اگر ایران بهشت هم شود و همه مستکبران هم نابود شوند ، دوباره می توانید با دلیلی بدن منطق بگویید که ایران همیشه مشکل دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خفه شو منافق آمریکایی، اینجا خون از دماغ گربه میاد انثال شما عزا می گیریدتو امریکا تاحد مرگ مردم رو میزنن شما باز دفاع از آمریکا می کنید!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
فقر و قرنطینه و شمال چه ربطی به هم دارند؟
گودرز را به شقایق ربط دادید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
یک تصویر حالبی دیدم برای پرستارهای آمریکایی که با کمبود گان روبرو بودند کیسه زباله پوشونده بودند ولی در سرکوب اعتراضات مردم پلیسها کن از سربازان میدان جنگ ندارن یکم بیشتر فکر کن ضرر نمیکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
خودتون یا خودمون
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
گل گفتی ،از قدیم گفتن یک سیخ اول به خودت بزن بعد به بقیه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
کاملا درسته، ومسؤلین ما عمدا سرشونو توبرف کردند تامجبوربه پاسخگویی نباشند
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
شما دنبال چی میگردین؟
باید اسلام را در آمریکا فرو کرد بیداد
Germany
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
همینو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آمریکادیگه نابوده نابود همراه بانوکراش افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
درست است که مشکلاتی است اما نباید بذر نا امیدی در جامعه کاشت با امیدواری و تلاش همه مشکلات کشور حل می شود و مسئولان هم انشاالله بیشتر به مردم می رسند
آخرین اخبار