معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: تمام اراضی روستای تیس تا پایان سالجاری دارای سند مالکیت می‌شوند تا بخشی از مشکلات مردم این روستا مرتفع و ساماندهی اصولی انجام شود.

تمام اراضی روستای تیس چابهار تا پایان سالجاری دارای سند مالکیت می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمداکبر چاکرزهی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار اظهارداشت: آغاز فرآیند صدور سند مالکیت اراضی روستای تیس منطقه آزاد چابهار هم‌اینک با تایید هیات تشخیص سکونت آغاز شده و برای ۵۰ پرونده در ابتدای کار جهت تایید سکونت توسط معتمدان در حال بررسی است.

اوافزود: سازمان منطقه آزاد چابهار با همراهی مردم و معتمدان روستای تاریخی تیس فرآیند صدور سند مالکیت اراضی این روستا را با تایید هیات تشخیص سکونت آغاز کرده و این نقطه عطفی برای ساماندهی و جلب رضایتمندی مردم بعد از گذشت سالهاست.

عضو هیات مدیره منطقه آزادچابهار ادامه داد: نخستین نشست هیات معتمدان روستای تاریخی تیس با حضور مدیرعامل منطقه آزاد، معاون فنی و زیربنایی و مدیران این سازمان به همراه جمعی از معتمدان روستای تیس با هدف هویت بخشی به املاک این روستا برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه روستای تیس به عنوان تنها روستای محدوده منطقه آزاد چابهار با جمعیت حدود ۱۲ هزار نفر از روستا‌های تاریخی و با قدمت بالاست، تصریح کرد: مقرر شد با تشخیص هیات تشخیص سکونت، کار ساماندهی و صدور سند مالکیت طی فرآیندی پس از تایید هیات معتمدان صادر شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار