نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌های غیر انتفاعی از امروز

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی درباره فرآیند و نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌های غیرانتفاعی از امروز توضیحاتی داد.

علی آهون منش، رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه‌ها از امروز (شنبه، ۱۷ خرداد) به صورت حضوری آغاز شده است.

او درباره تسهیلات این دانشگاه به دانشجویان برای تکمیل دروس تصریح کرد: اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی، ۳ هفته به دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی فرصت داده است تا اگر مقداری از محتوای دروسی که به صورت مجازی تدریس شده باقی مانده باشد در این مدت تدریس شود.

امتحانات حضوری  برگزار خواهد شد

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی بیان کرد: حضور دانشجویان در کلاس های درس در این مدت اجباری نیست. بعد از تمام شدن این دوره، امتحانات حضوری  برگزار خواهد شد. حضور دانشجویان الزامی است مگر اینکه به کرونا  مبتلا شده باشند.


بیشتر بخوانید: فردا، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی نظام جدید


او درباره نحوه حضور دانشجویان در کلاس گفت: دانشجویی که در استانی غیر از استان خود مشغول به تحصیل است و تمایلی به حضور در جلسه امتحان در آن استان ندارد، می‌تواند به یکی از شعب پیام نور یا دانشگاه غیرانتفاعی در محل سکونت خود مراجعه کرده و به دانشگاه خود اعلام کند.

آهون منش ادامه داد: موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی که دانشجو عضو آن است با شعبه دانشگاه پیام نور در استانی که دانشجو ساکن است هماهنگ کرده و سوالات به صورت محرمانه ارسال می‌شود. در نهایت دانشگاه مربوطه، امتحان را برگزار کرده و برای دانشگاه مبدا که دانشجو  در آن در حال تحصیل است، ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۰۱:۳۲ ۰۱ تير ۱۳۹۹
چیمیشه از این‌ نخبگان ما امتحان حضوری نگیرید ها؟؟؟
میوفتن میمیرنااا
کسی ک دنبالتون نکرده حالا ی ماه دیر‌تر امتحانشونو بدن درسا از مخشون میپره؟؟
یکم‌مروت کنید لطفاااااااا
آخرین اخبار