مدیر کل نوسازی مدارس اردبیل خبر داد:

افزایش ۳ برابری اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری در اردبیل

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از افزایش ۳ برابری اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از رشد ۳ برابری اعتبارات تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری در سال ۹۹ خبر داد و گفت: نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز اردبیل باید فعالیت‌های خود در حوزه مشارکت را گسترش دهند و طرح آجر به آجر از مهمترین طرح‌ها در این راستا می‌باشد.

او به برگزاری جشنواره خیرین اردبیلی‌های مقیم تهران در مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: طرح شناسایی خیرین استان اردبیل که در پایتخت اقامت دارند آغاز شده و به کلیه مناطق استان جهت شناسایی و تکمیل اطلاعات ابلاغ گردیده و امید است این جشنواره برکاتی همچون جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی هر ساله در پی داشته باشد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از تشکیل کارگروهی با عضویت استاندار و امام جمعه اردبیل و برخی از مسئولین استانی به دبیری نوسازی مدارس اردبیل جهت عملی شدن بسته تحول اجرایی مشارکت‌های مردمی با هدف گسترش حوزه فعالیت و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ارگان‌ها سخن گفت.

جواد قرآن نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در راستای زحمات و مشارکت چندین ساله این مجموعه با مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، پیشرفت و همکاری نوسازی مدارس اردبیل را پس از حضور مهندس لطفی را متمایز از سال‌های قبل دانست.

او نسبت به بسته تحول اجرایی ابراز خشنوددی کرد و گفت: این طرح سبب مشارکت اقشار مختلف مردم استان، گسترش فرهنگ خیری و افزایش شمار خیرین مدرسه ساز استان می‌شود و برای همه گیری و موفقیت در این طرح از ظرفیت‌های رسانه استانی، مسئولین سایر ارگان‌ها و کارشناسانی در این زمینه بهره گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.