شتاب در روکش آسفالت راه‌های اصلی مازندران

بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی مازندران با شتاب مضاعفی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در راستای ارتقاء ایمنی در محور‌های  اصلی استان اجرای عملیات بهسازی شریان‌های اصلی استان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

او با بیان اینکه لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های استان بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی در حال اجرا است، افزود: لکه گیری  و روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور محمود آباد _آمل  و ۲۰ کیلومتر در محور ارتباطی هراز در دست اجرا است.


بیشتر بخوانید: آماده باش ۲۰ اکیپ ویژه راهداری در جاده‌های مازندران


نجفی موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن  را داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم اعلام کرد و ادامه داد: به منظور افزایش ایمنی محور‌ها اجرایی عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های ارتباطی کندوان، سوادکوه، هراز، ساری _ کیاسر، نکا _ بهشهر، ساری _ قائمشهر و محور‌های گردشگری ساری_ فرح آباد، رویان _گلندرود _ بلده، آمل _ محمود آباد و بابلسر _ فریدونکنار به صورت روزانه صورت گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبار و تامین قیر لازم برای اجرای طرح‌های استان، سرعت اجرای طرح‌ها افزایش یافت تا موجبات رضایتمندی، ایمنی و آرامش مردم  فراهم آید.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار