تعطیلات هنوز نیامده ترافیک در محور‌های کندوان و هراز سنگین شد

در حالیکه چند روز به تعطیلات عید سعید فطر باقی مانده حضور مسافران در محور‌های ارتباطی مازندران سبب ترافیک سنگین در کندوان و هراز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های جاده‌ای و گزارش عوامل راهداری مستقر در جاده‌های استان در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و دوراهی شهرستانک تا گرماب ترافیک سنگین است .

او با بیان اینکه تردد همه وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۰ تا تونل شماره ۱۲ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا دوراهی شهرستانک نیز سنگین است.
بیشتر بخوانید:محور چالوس امروز یک طرفه می‌شود
هاشمی گفت: محور‌های مازندران اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی و سطح جاده‌ها خشک است.

ترافیک سنگین در هراز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاریجان از ترافیک سنگین دراین محور خبر داد.

یوسف جغتا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاریجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با ورود مسافران از پایتخت به جاده هراز هم اکنون ترافیک از جنوب به شمال سنگین است.

او با بیان اینکه بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های جاده‌ای و گزارش عوامل راهداری مستقر در جاده تردد خودرو‌ها از پلور، منطقه تکاور، گزنگ و بائیجان سنگین است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاریجان از رانندگان خواست ازسفر دراین ایام کرونایی خودداری و سفر‌های خود را به روز‌های بعد کرونا موکول کنند.
 
انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ابوالفضل
۱۷:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
خدا خودش به دادمون برسه
خدا شاهده از وقتی کرونا اومده از شهرمون بیرون نرفتم
به خدا حلالتان نمی کنم
آخرین اخبار