پیگیری برنامه‌های جدید برای مبارزه با کرونا در کرمان

استاندار کرمان با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا در این استان گفت: باید برنامه‌های جدید و منظمی برای مقابله با ویروس کرونا در کرمان دنبال شود.

پیگیری برنامه‌های جدیدی برای مبارزه با کرونا در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: باید فرض را بر این بگذاریم که تا سال آینده با بیماری کرونا درگیر هستیم و بپذیریم که محدودیت‌ها را به صورت وسیع و طولانی نمی‌توان اعمال کنیم.

او تاکید کرد: رعایت پروتکل‌ها و کنترل‌های بهداشتی بسیار مهم است و تعطیلی اصناف، اماکن و ادارات را در نظر نداریم اجرا کنیم و فعالیت‌ها نباید متوقف شود، بلکه ضوابط اجرا شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه نظارت‌ها باید قوی باشد تصریح کرد: فروشگاه و صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، بسته می‌شود و باید تاکید همه بر کنترل اجرای ضوابط بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

او اظهار داشت: اگر اداره‌ای در استان کرمان تخلف کرد و در آن اداره رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام نشود رئیس اداره توبیخ خواهد شد و بازرسی استانداری موظف است با افزایش تیم‌های بازرسی بر اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نظارت کند.

فدائی ادامه داد: برای کنترل مبادی ورودی شهر‌ها باید از مرکز مجوز داشته باشیم که مصوبه جلسه قبل برای کنترل راه‌های ورود جنوب استان کرمان با مخالفت روبرو شد.

او گفت: با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا در جنوب استان کرمان، ادارات این منطقه برای کاهش ازدحام و رعایت پروتکل بهداشتی با یک سوم نیرو و از طریق دورکاری، فضای مجازی و ... تا آخر خرداد فعالیت می‌کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی در همه مقاطع تحصیلی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار