گذشت اولیا دم در شوش به یک قاتل زندگی دوباره بخشید

رئیس حوزه قضایی بخش شاوور گفت: وساطت، سعی و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف این بخش، اولیاء دم با صرف نظر از اجرای حکم قصاص قاتل فرزند خود، زندگی دوباره به او بخشیدند.

 محمد موسی پور رئیس حوزه قضایی بخش شاوور شهرستان شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گذشت اولیا دم در شوش به یک قاتل زندگی دوباره بخشید که در سال گذشته درگیری بین ۲ خانواده در منطقه مذکور بوجود می‌آید، که جوانی بر اثر این نزاع به قتل می‌رسد.

او افزود: به دنبال این حادثه بلافاصله اعضاء شورای حل اختلاف بخش شاوور با دعوت مصلحین، بزرگان طوایف و همچنین همراهی مسئولان محلی، پس از برگزاری جلسات متعدد با ریش سفیدان طرفان، سرانجام اولیا دم از قصاص قاتل فرزند جوان خود گذشتند و زندگی دوباره به او بخشیدند و رضایت اولیاء دم باعث ایجاد صلح و سازش و آرامش بین ۲ خانواده و دیگر اصحاب دعوا گردید.

موسی پور ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضا شورای حل اختلاف بخش شاوور، بزرگان و مصلحین بیان داشت: شورا‌های حل اختلاف یک فرصت کم نظیر برای ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش و حل و فصل اختلافات مردم، می‌باشد که باید از ظرفیت این نهاد مردمی نهایت استفاده و بهره وری بعمل آید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.