یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و درگیری شدید با فلسطینی‌ها

نیرو‌های رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند. به دنبال این حمله وحشیانه، درگیری شدیدی میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان درگرفت.


بیشتر بخوانید:دستگیری ده‌ها فلسطینی در کرانه‌باختری


شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان این درگیری از گلوله‌های جنگی و گاز‌های اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

نظامیان صهیونیست در جریان این یورش تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جنیان شیاطین شر و نکبتهای ملعونین کافر همان زامبیهای نژادپرستان فراعنه برده داران فاسد و فاسقین جنایتکاران دروغگویان قماربازان شکنجه گران باجگیران کلاهبرداران کودک کشان مظلوم کشان ظالمین ستمگران توطئه گران و فتنه گران پست فرومایه های امروزی در کشور پهناور آمریکا مانند ترامپ و دارودستش و همپیمانانش در سر تا سر جهان هستند که باید نابود شوند و نابود هم می شوند توسط خردمندان آزاده اندیشان عادل عدالت خواه مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان که این وعده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفین وارثان و حاکمان کره زمین خواهند بود و شماره معکوس نابودیشان شروع شده . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار