دغدغه روز/ درخواست آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی برای لغو آزمون جذب + فیلم و تصاویر

موضوع درخواست آموزش‌دهندگان برای لغو آزمون جذب استخدامی دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم در هجدهم خرداد مطرح شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از میان انبوه پیام‌های دریافتی مردم از طریق (پیام‌رسان‌ها، سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵) در تاریخ هجدهم خرداد در سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع درخواست آموزش‌دهندگان برای لغو آزمون جذب استخدامی دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم مطرح شده است.

موضوع مذکور برای پیگیری به گروه‌های مربوط ارجاع داده شد و نتیجه آن در همین خبر اعلام خواهد شد.


ب

 


 

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی کل کشور خواهان حذف آزمون و ورودی دانشگاه فرهنگیان همانند سه گروه دیگر هستند و به نشانه اعتراض مقابل مجلس تجمع کردند.



تجمع چند هزار نفری مشمولان مصوبه ۹۷. درخواست حذف آزمون و برابری عدالت بین ۴ گروه مشمولان مصوبه ۹۷



معلمان حق‌التدریس پس از یک دوره آموزشی یک‌ساله و آموزشیاران نهضت سوادآموزی پس از قبولی در آزمون استخدامی که به‌ زودی برگزار خواهد شد جذب آموزش‌ و پرورش خواهند شد. لطفاً جهت رسیدن به اهداف آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی کل کشور ایران عزیز، که خواستار حذف آزمون و ورودی دانشگاه فرهنگیان هستند ما را حمایت بفرمایید.



ما آموزش‌دهندگان خواهان موکول کردن آزمون استخدامی نهضت، همانند سه گروه دیگر به بعد از گذراندن دوره دانشگاه فرهنگیان هستیم.  در لایحه استخدام و تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی و حق‌التدریس‌ها و سرباز معلمین مجلس دهم و دولت گفتن که حق‌التدریس‌ها و سرباز معلمین بدون آزمون اولیه‌ی دوره‌ی ساله ببینند و بعد استخدام بشوند، ولی نهضتی‌ها باید امتحان بدهند و این عزیزان به این امتحان معترض هستند، چون که می‌گویند بی‌عدالتی در حقشان شده و این‌ها که در سخت‌ترین شرایط با دست مزد بسیار ناچیز در حال ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در جمهوری اسلامی هستند و سزاوار تبعیض نیستن. با تشکر آموزش‌دهندگان کل کشور.


 






برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
بلد نیستن آموزش باید آزمون در حد معلمی باشه سواد آموزی فرق میکند با معلمی چون یاد نگرفتن در کلاس تدریس کنن خواهشا به فکر بچه های ابتدایی مردم باشیدممنون
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۶:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام اموزش دهندگان حق دارن چرا ۳گروه دیگر ازمون ندن ولی نهضتیا ی بیچاره ازمون بدن .این اصلا انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
خداي من بابا آموزش وپرورش از سال 89 تا الان جمع كثيري از موزشياران نهضت رو در سيستان وبلوچستان برخلاف مصوبه مجلس تا الان در سمت نظافتچي بكارگرفته دادنامه 1024 هيات عمومي ديوان عدالت اداري در سال 91 اين اقدام رو تخلف تشخيص داده وابطال كرده اما چراغ خاموش هنوز ادامه دارد.لطفا اين موضوع رو هم پيگيري كنيد
آخرین اخبار