رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

تکیه بر توان داخلی ارزآوری را به همراه دارد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تکیه بر توان داخلی علاوه بر شکسته شدن فشار تحریم‌ها و اشتغال زایی، ارزآوری به همراه دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر شاهد توسعه و پیشرفت حوزه صنعت کشور هستیم، گفت: برای اینکه بتوانیم صنعتی پیشرو داشته باشیم باید به دانش بومی توجه ویژه‌ای داشته و از ظرفیت متخصصان داخلی بهره بگیریم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه با بیان اینکه توجه به دانش بومی باعث کم رنگ شدن آثار تحریم‌ها می‌شود، افزود: لازم است با تلاش و تکیه بر نیرو‌های داخلی به جنگ با تحریم‌ها برویم که خوشبختانه تا کنون نیز موفق عمل کردیم.

او با بیان اینکه لازم است اقدامات خود را بیش از گذشته توسعه دهیم، افزود: اشتغالزایی و صرفه جویی در هزینه‌ها در کنار ارزآوری با تکیه بر توان داخلی میسر خواهد شد.

خاموشی با اشاره به فعالیت‌های موثر سازمان اوقاف در امر اشتغالزایی جوانان بیان کرد: سازمان اوقاف با حمایت از گروه‌های دانش بنیان در راستای تجاری سازی طرح‌های تولیدی گام بزرگی برداشته است.

او افزود: در این میان معاونت بهره وری سازمان اوقاف به دنبال افزایش فعالیت‌های مشارکتی با مجموعه‌های دانش بنیان است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امید است با تولید انبوه این موتور‌های برقی بتوانیم نیازی از جامعه برطرف کنیم و شرایطی فراهم شود مردم به وجود چنین نخبگانی که چرخ صنعت و تولید کشور را در حرکت نگه می‌دارند افتخار کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.