دستگیری رمال حرفه‌ای در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری یک رمال حرفه‌ای در بجنورد و کشف آلات و ادوات مربوط به رمالی از متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات شهر بجنورد اقدام به رمالی، فالگیری و دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، موضوع  در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی و با توجه به اهمیت موضوع، محل اختفای این فرد را شناسایی کردند، افزود: در نهایت متهم در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان در مخفیگاهش دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شد.

او  عنوان کرد: در بازرسی از محل اختفای این فرد یک دستگاه رایانه شخصی حاوی مستندات مجرمانه، یک دستگاه لب تاپ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، تعداد کثیری دعا‌های نوشته شد، ۴ جلد کتاب‌های قدیمی مربوطه به دعانویسی و تعدادی لوازم رمالی و فالگیری کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم با مشاهده مستندات و ادله کافی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و در نهایت با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.