بازدید وزیر ارتباطات و معاون رئیس جمهور از پارک فناوری پردیس

وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بازدید از شرکت‌های دانش بنیان و نمایشگاه‌های دائمی پارک فناوری پردیس و نشست مشترک سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۱۹ خرداد ۹۹ در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

طی این مراسم وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از نمایشگاه دائمی پارک فناوری پردیس و افتتاح مرکز کوآپ، در نشستی مشترک تفاهم‌نامه پارک اقتصاد دیجیتال را امضا کردند.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با اشاره به این نکته که دولت تمام توانش را برای تولید گذشته است، بیان کرد: دولت موظف است زیرساخت‌های لازم را برای جوانان ایجاد کرده و مشکلات و موانع احتمالی را از سر راه بردارد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: تا قبل از پایان دولت با همکاری معاونت علمی و فناوری زیرساخت‌های لازم را برای بهره برداری فراهم خواهیم کرد. همچنین در کنار پارک فناوری پردیس بزرگترین مرکز داده به عنوان مرکز مادر را در دست احداث داریم که این امر با سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و دولت است.

او افزود: در تلاشیم تا زیر ساخت‌های لازم را به منظور تسهیل کردن فضا برای رقم زدن قدرت و توانایی در لایه‌های سخت افزاری و نرم افزاری فراهم کنیم، امیدواریم دستگاه‌هایی که در این زمینه تصدی‌گری دارند کمک کنند تا شرایط لازم فراهم شود.

عضویت در پارک‌های فناوری برای عموم آزاد است

در ادامه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن تشکر از همکاری وزارت ارتباطات در خصوص حمایت‌هایی که در زمینه اقتصاد دانش بنیان انجام داده است، بیان کرد: حمایت همه جانبه دولت نقش بسزایی در شکل گیری پارک‌های فناوری داشته است، این امر سبب شده تا عدد قابل توجهی در زمینه اشتغال داشته باشیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: عضویت در پارک‌های فناوری برای عموم آزاد است و تمام استارت تاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند عضو پارک‌های فناوری شوند.

او گفت: اولین مجموعه دانشگاهی فناوری با همکاری دانشگاه آزاد در دل پارک، شکل خواهد گرفت. در آینده، ما مدل‌های موفقی از کار دانشگاهی را در این مکان پیاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار