کاهش ۱۴ درجه‌ای دما در گرم‌ترین شهر استان بوشهر

در حالی که دیر در روز‌های آخر هفته گذشته با ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر استان بوشهر بود حالا دمایش با ۱۴ درجه کاهش به ۳۶ درجه رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در روز‌های پایانی هفته گذشته برازجان و دیر با ۵۰ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند اما در شبانه‌روز گذشته دما در این شهر‌ها به ترتیب ۶ و ۱۴ درجه کاهش داشته و در برازجان به ۴۴ و دیر به ۳۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

بر اساس اعلام هواشناسی بوشهر گرم‌ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج  بوده‌اند با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد.

همچنین دما در اهرم و جم ۴۳ عسلویه ۴۲ کنگان ۴۰ دیلم و خارک ۳۸، بوشهر و گناوه ۳۵ درجه سانتیگراد بوده است.

هواشناسی استان بوشهر، وضع جوی و دریایی استان را از امشب تا اواخر هفته به نسبت آرام پیش‌بینی و اعلام کرده است، در این مدت پدیده‌های غالب در استان غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

آسمان استان هم امروز صاف گاهی همراه با وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک، و فردا تا پیش از ظهر در برخی نقاط با غبار محلی و احتمال مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

جهت وزش باد نیز امروز بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج هم ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

فردا جزر اول دریا ساعت ۱۸: ۰۳ بامداد، مد ساعت ۱۰:۰۸ و جزر دوم ساعت ۱۸:۰۶ در بندر بوشهر رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.