روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا تا دو هفته دیگر ادامه دارد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش روند ابتلا به ویروس کرونا تا دو هفته دیگر خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در پذیرش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: تعدادی از بیماران در بیمارستان امام خمینی(ره) شرکت نفت پذیرش شدند.

او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود خرداد، ماه سختی باشد و روند صعودی ابتلا تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.

سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان  هم صبح امروز علت افزایش ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان را تنها مردم دانست و گفت: بازاریان و کسبه به هیچ عنوان در این بیماری مقصر نیستند تنها دلیل اصلی کسانی هستند که بی جهت شهر و بازارها را شلوغ کرده اند.

او ادامه داد: از مردم شهر میخوایم تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و به هنگام خروج از منزل انجام کارهای ضروری حتما از ماسک استفاده کنند زیرا اگر به ویروس کرونا مبتلا باشیم و رعایت نکنیم این ویروس قوی تر میشود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.