روانخواه: پرونده ام در کمیته استیناف مختومه شد

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گفت: پس از گذشت یک سال پرونده من در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مختومه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید رضا روانخواه سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده خود در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این مساله به یک سال قبل بر می‌گردد. من به عنوان یک فوتبالیست پیشکسوت زمانی که یک ناهنجاری را در ورزش می‌بینم، اختیارم را از دست می‌دهم و بدون جمع آوری مدارک درباره آن اظهار نظر می‌کنم. تخلف من یک مصاحبه بود و  پرونده من با یک جریمه مالی، مختومه شد.

او ادامه داد: اگر در گذشته صحبتی کرده ام فقط از روی دلسوزی بوده است. صحبت‌های من باعث اختلال در کار کمیته اخلاق شد. در حال حاضر بهترین همکاری را با این کمیته دارم. من این نکته را متوجه شدم که برای شفاف سازی، نباید همه چیز را مطرح کرد.

او افزود: بعضی از مسائل که در حال حاضر در جامعه ما یک نا هنجاری است، شاید در آینده به یک مساله عادی تبدیل شود. در کشور ما شرط بندی در ورزش فوتبال به قدری گسترش پیدا کرده است که مبالغی که در آن جابجا می‌شود از گردش مالی تیم‌های لیگ برتری بیشتر است.


بیشتر بخوانید:


عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال افزود: یکی از مسائلی که در فوتبال ما باید به آن توجه شود، فرآیند انتخاب سرمربی است. اگر به این مساله توجه نشود، نتیجه آن حضور یک مربی ضعیف در تیم‌های مختلف داخلی می‌شود. بدون شک در نحوه انتخاب ویلموتس، بررسی‌های لازم صورت نگرفته بود.

روانخواه ادامه داد: هیچ کس از انتخاب  استراماچونی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال ناراضی نیست، چراکه یک مربی با دانش بالا برای یک تیم باشگاهی انتخاب شده بود. به نظر من اگر مربیان با کیفیت در تیم‌های باشگاهی استخدام شوند، نتیجه بهتری برای فوتبال ما دارد.

او افزود: مربیان باشگاهی در طول سال چندین ماه با بازیکنان هستند و دانش آن‌ها به خوبی منتقل می‌شود. اما سرمربیان تیم ملی در طول سال تنها چند هفته با بازیکنان ملی پوش تمرین می‌کنند. به نظر من قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، حاصل حضور گواردیولا در تیم فوتبال بایرن مونیخ بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره از سرگیری لیگ برتر فوتبال پس از مدت‌ها وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: مصدومیت بخشی از نتیجه تعطیلی فوتبال در این مدت است. مساله مهم‌تر سلامت جامعه است. اگر با شروع مجدد مسابقات، سرعت شیوع کرونا بیشتر شود، فشار زیادی به کادر درمانی کشورمان وارد می‌شود.

او ادامه داد: من تابع نظر مسئولان هستم. اگر نظر مسئولان سازمان لیگ از سرگیری مسابقات لیگ برتر باشد و این تصمیم گیری باعث شود من به کرونا مبتلا شوم، باز هم از این تصمیم تبعیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار