کشف مواد مخدر در محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۹ کیلوگرم مواد مخدر در محورهای ارتباطی استان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پاسگاه انتظامی پاتاوه و میمند خبر داد.
 
انصاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد یکی از استان‌های مرکزی کشور، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مأموران پاسگاه انتظامی پاتاوه و میمند به محل اعزام شدند.
 
او بیان کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.
 
انصاری گفت: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری و پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها، خودروها نیز متوقف شدند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های مأموران مشخص شد خودروی پژو پارس اسکورت کننده مواد مخدر است، افزود: مأموران در بازرسی از خودروی سمند ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در آنجا سازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 
او بیان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بوده و انتظار می‌رود شهروندان زمان همکاری مستمر با پلیس در صورت مشاهده و با اطلاع از هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.