معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح شناسه کالا درحوزه البسه و پوشاک در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رضازاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان آذربایجان شرقی در دومین جلسه کمیته کشف و برخورد قرارگاه مبارزه با قاچاق البسه در سطح عرضه، با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سال جهش تولید از اجرای طرح شناسه کالا در حوزه البسه و پوشاک خبر داد.

او افزود: تمامی تولیدکنندگان البسه و پوشاک مردانه و زنانه اعم از تولیدی صنعتی و صنفی و پیراهن دوزان بر اساس تکالیف منبعث از بند هفت آئین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز موظف به دریافت و نصب کد شناسه بر روی اقلام تولیدی خود در مهلت تعیین شده است.

او در ادامه از موافقت مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات، با تسهیل و روان سازی فرایند اخذ شناسه و نیز کاهش هزینه‌های مرتبط خبر داد و گفت: تمامی تولید کنندگان رسته البسه و پوشاک با هماهنگی شرکت کارگزار استانی با معرفی محصولات تولیدی خود، نسبت به اخذ شناسه کالا اقدام کنند.

او گفت: با اجرای کامل طرح شناسه کالا شهروندان می‌توانند در آینده نزدیک از طریق وب سرویس سامانه شناسه کالا و یا شماره گیری #۷۷۷۷*۴* و وارد کردن کد شناسه محصول از تمامی اطلاعات و مشخصات کالایی محصول مورد نظر اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار