۲۵ درصد ظرفیت واحد‌های اقامتی بوشهر پر شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: با فعالیت دوباره مراکز اقامتی، در نیمه نخست خرداد ۲۵ درصد از ظرفیت واحد‌های اقامتی استان پر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: با توجه به فعالیت دوباره مراکز اقامتی و پذیرایی کشور بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، با در نظر گرفتن شرایط موجود زمینه را برای فعالیت مراکزی که از این اداره کل مجوز داشتند فراهم کردیم و در نیمه نخست خرداد شاهد اسکان ۶۰۰ مسافر در این مراکز بودیم.

سکینه سالاری افزود: به این ترتیب، ۲۵ درصد از ظرفیت واحد‌های اقامتی استان پر شد.

او با تاکید بر رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این واحدها، ادامه داد: هفت گروه نظارتی در شهر بوشهر و پنج گروه دیگر در دیگر شهرها بر عملکرد واحد‌های اقامتی دارای مجوز به طور مستمر نظارت می‌کنند و از ابتدای خرداد تا کنون ۹۶ بازدید از این مراکز داشته‌اند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر بیان کرد: تا عادی نشدن شرایط و برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در استان، نظارت‌ها ادامه دار خواهد بود و امیدواریم با همکاری فعالان این حوزه بتوانیم در کنار رونق گردشگری زمینه ابتلا به این بیماری را کمتر کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.