جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:

رسانه‌ها حلقه بین مردم و مسئولان هستند

سردار صالحی، رسانه‌ها را حلقه بین مردم و مسئولان دانست و گفت: بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای امری بسیار ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای بسیار ضروری است چراکه نقش فضای مجازی در زندگی بشر افزوده شده است.

او با اشاره با اینکه رسانه‌ها بازوی پر قدرت پلیس هستند افزود: باید از آن‌ها برای رشد و اعتلای جامعه بهره گرفت و سواد رسانه‌ای و توجه به جایگاه انتظامی امروز برای اعتلای کشور در همه سطوح لازم است.

سردار صالحی بیان داشت: رسانه‌ها حلقه بین مردم و مسئولان هستند و تقویت رسانه‌های قوی و مرجع می‌تواند به اطلاع رسانی درست صحیح و دقیق منجر شود که پلیس در استان در تلاش است تا با تعامل بیشتر با رسانه‌های فعال و حرفه‌ای ارتباط بهتری با مردم برقرار نماید.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه رسانه‌ها در مقوله اجتماعی و انتظامی با آگاهی بخشی به جامعه از بسیاری جرائم جلوگیری نمایند، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر توفیقات فراوانی در کشف جرایم و برخورد با متخلفان داشته که لازم است رسانه‌ها این مسایل را به مردم بازگو کنند، ضمن اینکه استان از لحاظ امنیت، وضعیت بسیار خوبی دارد، ولی احساس ناامنی در آن چندان مطلوب نیست که رسانه‌ها باید در این زمینه بیشتر فعالیت نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.