مدیرکل بیمه سلامت استان همدان :

نظارت و بازرسی از ارکان مهم یک مدیریت سالم و کارآمد است

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت : یکی از حیاتی ترین ارکان یک مدیریت سالم و کارامد وجود یک نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی است.

نظارت و بازرسی از ارکان مهم یک مدیریت سالم و کارآمد است .به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دکتر فرجی مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در جلسه افتتاحیه بازرسی از اداره کل بیمه سلامت استان همدان اظهار داشت : یکی از حیاتی ترین ارکان یک مدیریت سالم و کارامد وجود یک نظام کامل و دقیق نظارت و بازرسی است که منجر به موفقیت سازمان در زمینه تحقق اهداف تعریف شده می شود .

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود: با توجه به تعدد و حجم بسیار زیاد فرآیندها و فعالیت ها احتمال وقوع خطا و اشتباه اجتناب ناپذیر است و بازرسی از فعالیت ها ضمن شناسایی موارد دارای عدم انطباق می تواند راهنمای خوبی در اصلاح فرآیندهای سازمانی باشد.

او ادامه داد: با استقبال از انجام بازرسی ها ، از همکاران محترم بازرس می خواهیم با دقت و انصاف برنامه ها ، اقدامات و فعالیتهای اداره کل بیمه سلامت استان همدان را مورد بررسی قرار دهند و با نقطه نظرات و راهنمایی های خود ما را در دستیابی به اهداف سازمان یاری نمایند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.