کشف ۲ میلیارد ریال کاغذ احتکار شده در اسدآباد

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴ هزارو ۸۵۰ بسته کاغذ A۴ احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

کشف ۲ میلیارد ریال کاغذ احتکار شده در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بعد از اطلاع از  اینکه فردی در منزل خود واقع در سطح شهر اسدآباد، اقدام به احتکار مقادیر زیادی کاغذ A۴ کرده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی دقیق موضوع و حصول اطمینان از صحت خبر، هماهنگی قضایی انجام شد، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اسدآباد به همراه پلیس اطلاعات و امنیت و همچنین بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با رعایت حریم شرعی و قانونی همسایگان، از منزل نامبرده بازرسی به عمل آوردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نتیجه بازرسی گفت:  ۴ هزارو ۸۵۰ بسته کاغذ A۴ احتکار شده کشف و محل نگهداری آن‌ها نیز پلمپ شد.

سردار کامرانی صالح افزود: ارزش کالای احتکار شده  کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورده شده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.