اعتراض ملی پوش دوچرخه سواری به عملکرد فدراسیون

پرتوآذر گفت: اولویت فدراسیون ساخت ساختمان جدید برای خودشان است و به مشکلات ملی پوشان توجهی نمی‌شود.

پرتوآذر: ساخت ساختمان جدید از مشکلات فدراسیون ارجح‌تر استفرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان  در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری هیچ برنامه‌ای برای ملی پوشان در نظر ندارد و می‌توان گفت دلیلش شیوع ویروس کرونا است. فدراسیون هیچ رسیدگی به کسی نداشته و فقط به فکر ساختمان جدید فدراسیون است و دلیلش را کرونا عنوان می‌کند. به نظر من کرونا در فکر و وجود ما رخنه کرده است و باید تلاش کنیم این مشکل را از بین ببریم. مشکلات با تلاش و پشتکار، همدلی و علم حل خواهند شد.

او در ادامه عنوان کرد: شرایط برای تمام ورزشکاران در جهان پس از شیوع ویروس کرونا یکسان است. نکته مثبت تعطیلی ورزش این است که  تمام ضعف‌ها و کم کاری‌ها را  پشت شرایط به وجود آمده،  پنهان کردند.

ملی پوش دوچرخه سوار کوهستان اظهار کرد: تمام تمرینات را همچون گذشته طبق نظر مربی شخصی ام انجام داده ام. وظیفه ورزشکار تمرین کردن است و با تمرکز روی هدفم این کار را به خوبی انجام داده ام. البته برای کسب موفقیت نیاز به پازل‌های دیگر هم است. ورزشکاران به قدری از جیب خودشان هزینه کردند که دیگر حتی حوصله کار‌های روزمره خود را هم ندارند.


بیشتر بخوانید: قصوری از سوی اورژانس در مرگ بانوی رکابزن صورت نگرفته است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار