از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» استان چهارمحال و بختیاری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام والمسلمین ارزانی، رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» استان چهارمحال و بختیاری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام والمسلمین ارزانی، رونمایی شد.

در آیینی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حجت الاسلام و المسلمین ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، از پایگاه اطلاع رسانی «فهما» استان رونمایی شد.

ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین ضمن اشاره به موفقیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: ۴۵۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان ثبت شده اند که ۱۷۰ کتابخانه تخصصی نیز در ذیل این کانون‌ها افتتاح شده است.

او با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از کانون‌های مذکور در روستا‌ها ثبت شده اند افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به ویژه در روستا‌ها از بازو‌های پر توان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.


بیشتر بخوانید: طرح ملی راهکار از عوامل مهم امید آفرینی در بین نیازمندان جامعه


شریفی در ادامه با اشاره به اهمیت پایگاه خبری فهما به آدرس اینترنتی chb.fahma.org اضافه کرد: افتتاح این پایگاه، بهترین فرصت و اتفاق برای اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولین استان است چرا که ثبت برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌ها در این پایگاه زمینه مقایسه و الگوگیری و پیشرفت را برای کانون‌ها فراهم می‌نماید.

او در پایان گفت: بحمدالله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تا کنون فعالیت‌های چشمگیری داشته اند که در صورت ارائه امکانات بیشتر به این ستاد، بی شک کانون‌های مساجد استان پیشرفتی بیش از پیش خواهند داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار